Seleccionem professional per al Servei Tècnic Punt de Trobada de Manresa per cobrir una exedencia.
La persona seleccionada, tindrà la missió de gestionar, planificar i realitzar el control del compliment dels règims de visites dels fills/es en els diferents casos de separació o divorci, mediant els diferents conflictes i/o incidències que puguin sorgir amb l'objectiu d'assegurar la protecció dels infants.
S'ofereix:
Jornada: 22h setmanals.
Horari: Dimecres 15:30h-20:30h, divendres 17:30h-20:30h i dissabtes i diumenges alterns de 10-14h i de 16h-20h )
Contracte: temporal - Coberture de excedencia fins a 25 març.
Incorporació: Imediata
Salari: 1,110 x 14 pagues
Formació: Llicenciatura/Grau amb titulació de Psicologia o Diplomatura/Grau amb titulació de Educació Social o Treball social. Valorable formació en l'àmbit de la violència masclista.
Experiència: Experiència en infància en risc i/o violència de genere
Perfil Competencial: Pensem en un/a professional amb bones habilitats socials i d'empatia vers els/les altres, amb competències del treball en equip, pro activitat, flexibilitat i gestió de dificultats.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment