Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic /a de relació amb clients de luxe i presència digital

Anunciado el 21 de marzo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

El nostre client, un concessionari oficial de vehicles d’alta gamma busca incorporar un/a especialista en experiència de client i gestió digital. L’objectiu principal del rol és oferir un servei exclusiu, enfortir la relació amb els clients i optimitzar la presència digital de l’empresa. A més, serà la figura clau entre la direcció i els clients, assegurant una comunicació eficient i una experiència alineada amb els estàndards de la marca.


Funcions principals
1. Experiència del Client i Atenció Personalitzada


  • Acompanyar els clients en tot el procés de compra, oferint assessorament personalitzat i atenent qualsevol consulta.

  • Dissenyar experiències exclusives per fidelitzar clients i consolidar la seva relació amb la marca.

  • Gestionar i fer seguiment dels leads per convertir l’interès en vendes efectives.

  • Supervisar la satisfacció del client després de la compra i resoldre qualsevol incidència amb un enfocament proactiu.

2. Coordinació Administrativa i Comunicació amb la Direcció


  • Actuar com a pont entre els clients i la direcció, traslladant informació sobre necessitats i expectatives.

  • Elaborar informes periòdics sobre vendes, experiència del client i rendiment de les accions digitals.

  • Gestionar la documentació necessària per a la venda i entrega de vehicles (contractes, assegurances, finançament, matriculació, garanties, etc.).

  • Organitzar i arxivar documentació essencial del concessionari.

  • Donar suport estratègic a la direcció, aportant dades sobre tendències de mercat i possibles millores en el servei.

3. Presència Digital i Estratègia Online


  • Gestionar la presència digital del concessionari: pàgina web, xarxes socials, portals d’anuncis i altres plataformes digitals.

  • Desenvolupar i executar campanyes de màrqueting digital i e-mail marketing per captar i fidelitzar clients.

  • Publicar i actualitzar anuncis en portals especialitzats per maximitzar la visibilitat dels vehicles disponibles.

  • Analitzar mètriques clau, generar informes i proposar millores per optimitzar l’estratègia digital i l’impacte comercial.

OFERIM:


  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia de primer nivell

  • Paper protagonista a l'empresa

  • Gran ambient de treball

  • Formació contínua en atenció al client de luxe, màrqueting digital i vendes premium.

  • Condicions laborals competitives i opcions de creixement professional.

  • Horari de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00



Requisitos mínimos
  • Experiència en gestió de relacions amb clients i atenció personalitzada en entorns premium.

  • Coneixement de màrqueting digital i gestió de xarxes socials.

  • Empatia, escolta activa i habilitats comunicatives excepcionals.

  • Capacitat d'organització, gestió administrativa i atenció al detall.

  • Domini d’eines ofimàtiques (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook).

  • Gestió del temps i capacitat per manejar múltiples tasques alhora.

  • Idiomes: Català, Castellà i Anglès (altres idiomes seran valorats positivament).



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Mystery Project
Contable con experiencia en inmobiliaria
Mystery Project
Valencia, València
Hace 1d
Técnico /a Laboral Senior
Mystery Project
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Captador / prospector (h/m/x) de inmuebles para ofrecer rehabilitación energética
Mystery Project
Madrid, Madrid
Hace 5d

Empleos similares

Teleoperadores para (en Alemán - Francés)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Hace 3d
Kundenberater (m/w/d) und Sprachtalent gesucht - Deutsch & Französisch
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Hace 6d
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d) gesucht!
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
24 de marzo
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
22 de marzo
Tècnic /a de relació amb clients de luxe i presència digital
Mystery Project
Girona, Girona
21 de marzo