Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic/a de Projectes - Gestió Administrativo/a

Anunciado el Hace 3d
Tipo de jornada
Intensiva - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
20.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Superior
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Des dAdecco busquem un/a Tècnic/a de Projectes per a una empresa del sector alimentari especialitzada en implementar millores a les seves línies de producció. La persona seleccionada s'unirà a lequip per gestionar els projectes de millora de processos i la tramitació dajudes estatals, en un entorn dinàmic i col·laboratiu.

Funcions:
-Planificar i executar projectes de millora dins dels límits de temps i pressupost establerts.
-Definir objectius i fer el seguiment de resultats de cada iniciativa.
-Redactar memòries tècniques i gestionar la documentació associada als projectes.
-Supervisar el progrés dels projectes en curs i coordinar-se amb altres departaments.
-Tramitar i sol·licitar ajudes públiques per a la implementació de noves tecnologies i optimització dels processos.

Requisitos mínimos
-Experiència prèvia en tasques administratives i de gestió de projectes o subvencions
-Coneixements i experiència en normativa legal i gestió de documents en indústria alimentària.
-Formació en Administració i Direcció dEmpreses (ADE), Gestió Administrativo/a o similar.
-Capacitat organitzativa, atenció al detall i bones habilitats de redacció.
-Coneixements d'ofimàtica, especialment Excel.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Adecco
Gestor/a de Siniestros
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1h
Técnico/a de PRL - Sector Petroquímica
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 5h
Auxiliar Administrativo/a Pocomaco
Adecco
A Coruña, A Coruña
Hace 5h

Empleos similares

Tècnic/a de Projectes - Gestió Administrativo/a
Adecco
Olot, Girona
Hace 3d