Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Integrador/a Social- Coordinador/a. Salut mental, Palma

Intress
Palma de Mallorca, Illes Balears
Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
27.000€ - 30.000€ bruto/año
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

L'Associació per a la Salut Mental Gira-Sol necessita incorporar un perfil d'Integrador/a social coordinador/a per a cobrir una posició estable en el Servei de Domicilis Compartits, situat a Palma.



OFERIM:


  • Tipus de contracte: indefinit

  • Jornada laboral: completa

  • Data d'incorporació: Julio 2025

  • Retribució bruta anual: 29.047,70€

  • Hores setmanals: 38,5h

  • Horari: flexible segons necessitats del servei. Normalment de dilluns a divendres en horari comprès entre les 8.00 i 20.00h. El servei requereix flexibilitat i disponibilitat per atendre situacions d’urgència


FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL:


Realitzarà les funcions pròpies de l’atenció especialitzada i a més serà el responsable del servei. És el professional encarregat d’elaborar, planificar i executar el pla individual establint les necessitats, objectius i actuacions, així com fer el seguiment de l’assoliment de dits objectius, col·laborar amb la xarxa de professionals i recursos, participar en les tasques de difusió, planificació i avaluació del servei, i coordinació amb el Servei d’Atenció a la Discapacitat de la Direcció General d’Atenció a la Dependència


Les funcions principals de la coordinació són:


  • Avaluació i valoració de les necessitats específiques de cada una de les persones en les àrees socio-comunitàries i autonomia personal: autocura, activitats de la vida diària, integració comunitària, necessitats personals, etc.

  • Coordinació amb altres professionals que intervenen amb la persona per a la realització de l’avaluació de les necessitats.

  • Elaboració, conjuntament amb la persona, del pla individual d’atenció (PIA) o pla de treball amb les objectius i activitats específiques de la intervenció.

  • Coordinació la resta de serveis i professionals implicats en el pla de feina de la persona, per tal d’establir pautes d’actuació coordinades i conjuntes.

  • Coordinació de les intervencions generals i de grup de cada un dels domicilis.

  • Atenció individual i de grup en les situacions de crisi i/o urgència que requereixin d’una atenció específica.

  • Acompanyaments individuals amb les persones participants del servei.

  • Realització d’informes d’avaluació i valoració necessaris en l'acompanyament professional, així com mantenir actualitzats els registres, base de dades i documentació pròpia de l’expedient de les persones participants del servei.

  • Suport i supervisió del personal tècnic superior amb les tasques que li són pròpies.

  • Organització i coordinació de la resta de professionals, planificació d’horaris, així com atendre les seves necessitats (calendari de vacances, dies personals, baixes) amb la finalitat d’optimitzar els serveis que es presten. Fitxa de la vacant

  • Disseny, organització, gestió i avaluació del Servei i coordinació del personal al seu càrrec.

  • Elaboració de la memòria anual del servei.

  • Implementar el model de qualitat, prevenció de riscos laborals i LOPD amb l’objectiu d’aplicar les normatives legals i d’estratègia de l’organització.

  • Planificar i liderar les reunions d’equip periòdiques per a treballar els diferents aspectes tècnics, econòmics, organitzatius i de gestió de personal.

  • Assegurar el compliment de la normativa i requisits exigits en els plecs del servei.

  • Realitzar el seguiment i control pressupostari del servei amb la finalitat d’assegurar el correcte ús dels recursos econòmics.

  • Treballar en coordinació amb la resta del serveis de l’entitat per a afavorir la comunicació i el treball conjunt amb una cultura i visió d’entitat.



Requisitos mínimos

Formació acadèmica necessària: Personal tècnic superior en integració social, i altres titulacions anàlogues del catàleg de formació professional de les branques sanitàries, socioculturals i a la comunitat. (Grau D: cicles formatius, nivell 3).



Experiència professional necessària:
• Mínim 4 anys d'experiència de treball amb persones amb diagnòstic en salut mental i/o discapacitat.
• Experiència en intervenció directa.
• Experiència en entorns residencials o habitatges.
• Experiència en coordinació i gestió d’equips


Competències tècniques:
• Coneixements en salut mental.
• Coneixement en models de recuperació i metodologies d’intervenció comunitaris.
• Domini del treball en xarxa i coneixement de recursos socials i sanitaris.
• Habilitats per a l’avaluació de necessitats i elaboració de plans d’intervenció personalitzats.
• Ús d’ofimàtica mig-alt i manteniment de documentació tècnica.


Competències transversals:
• Comunicació efectiva: transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
• Empatia i escolta activa: per comprendre les necessitats emocionals i personals.
• Treball en equip: col·laboració amb equips multidisciplinaris.
• Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable.
• Adaptabilitat i flexibilitat horària: especialment davant situacions d’urgència o imprevistos.
• Gestió del temps i organització: per fer front a múltiples tasques i terminis.
• Resolució de conflictes: situacions de tensió o conflictes de convivència.
• Resistència a la frustració i capacitat de gestionar situacions complexes.
• Gestió de emergències e imprevistos davant situacions inesperades.
• Lideratge: motivar, coordinar i generar cohesió en equips de treball.
• Capacitat analític: interpretar dades i situacions des d’un enfocament detallat.
• Responsabilitat: assumir compromisos i actuar amb coherència i fiabilitat.
Valors i actituds:
• Compromís amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat.
• Sentit de pertinença i responsabilitat social.


Exigències del lloc de treball:
- Permís de conduir
- Disponibilitat de cotxe
- Flexibilitat horària
- Català


Altres aspectes a valorar:
- Formació complementaria en salut mental
- Formació en metodologia comunitària
- Formació en perspectiva de gènere
- Formació en pràctiques sistèmiques, dialògiques i/o col·laboratives
- Formació en trauma
- Formació en temes relacionats amb direcció i gestió
- Gestió de projectes i subvencions



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en el IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Intress
Fisioterapeuta (suplencia) en CD Bunyola. 20h, Palma.
Intress
Bunyola, Illes Balears
Hace 22h
Integrador/a Social- Coordinador/a. Salut mental, Palma
Intress
Palma de Mallorca, Illes Balears
Hace 1d
Psicólogo/a EVAMI (Equipo de Valoración del Maltrato Infantil) (Barcelona)
Intress
Barcelona, Barcelona
Hace 3d

Empleos similares

Integrador/a Social- Coordinador/a. Salut mental, Palma
Intress
Palma de Mallorca, Illes Balears
Hace 1d
Trabajador/a Social Coordinador/a SAD. Palma
Intress
Palma de Mallorca, Illes Balears
3 de junio
Técnico/a Inserción Laboral
Asociación para la Salud mental - GIRASOL
Palma de Mallorca, Illes Balears
24 de febrero
Técnico/a Inserción Laboral Salud Mental
Asociación para la Salud mental - GIRASOL
Palma de Mallorca, Illes Balears
24 de febrero