L'Associació per a la Salut Mental Gira-Sol necessita incorporar un perfil d'Integrador/a social coordinador/a per a cobrir una posició estable en el Servei de Domicilis Compartits, situat a Palma.
OFERIM:
FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL:
Realitzarà les funcions pròpies de l’atenció especialitzada i a més serà el responsable del servei. És el professional encarregat d’elaborar, planificar i executar el pla individual establint les necessitats, objectius i actuacions, així com fer el seguiment de l’assoliment de dits objectius, col·laborar amb la xarxa de professionals i recursos, participar en les tasques de difusió, planificació i avaluació del servei, i coordinació amb el Servei d’Atenció a la Discapacitat de la Direcció General d’Atenció a la Dependència
Les funcions principals de la coordinació són:
Formació acadèmica necessària: Personal tècnic superior en integració social, i altres titulacions anàlogues del catàleg de formació professional de les branques sanitàries, socioculturals i a la comunitat. (Grau D: cicles formatius, nivell 3).
Experiència professional necessària:
• Mínim 4 anys d'experiència de treball amb persones amb diagnòstic en salut mental i/o discapacitat.
• Experiència en intervenció directa.
• Experiència en entorns residencials o habitatges.
• Experiència en coordinació i gestió d’equips
Competències tècniques:
• Coneixements en salut mental.
• Coneixement en models de recuperació i metodologies d’intervenció comunitaris.
• Domini del treball en xarxa i coneixement de recursos socials i sanitaris.
• Habilitats per a l’avaluació de necessitats i elaboració de plans d’intervenció personalitzats.
• Ús d’ofimàtica mig-alt i manteniment de documentació tècnica.
Competències transversals:
• Comunicació efectiva: transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
• Empatia i escolta activa: per comprendre les necessitats emocionals i personals.
• Treball en equip: col·laboració amb equips multidisciplinaris.
• Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable.
• Adaptabilitat i flexibilitat horària: especialment davant situacions d’urgència o imprevistos.
• Gestió del temps i organització: per fer front a múltiples tasques i terminis.
• Resolució de conflictes: situacions de tensió o conflictes de convivència.
• Resistència a la frustració i capacitat de gestionar situacions complexes.
• Gestió de emergències e imprevistos davant situacions inesperades.
• Lideratge: motivar, coordinar i generar cohesió en equips de treball.
• Capacitat analític: interpretar dades i situacions des d’un enfocament detallat.
• Responsabilitat: assumir compromisos i actuar amb coherència i fiabilitat.
Valors i actituds:
• Compromís amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat.
• Sentit de pertinença i responsabilitat social.
Exigències del lloc de treball:
- Permís de conduir
- Disponibilitat de cotxe
- Flexibilitat horària
- Català
Altres aspectes a valorar:
- Formació complementaria en salut mental
- Formació en metodologia comunitària
- Formació en perspectiva de gènere
- Formació en pràctiques sistèmiques, dialògiques i/o col·laboratives
- Formació en trauma
- Formació en temes relacionats amb direcció i gestió
- Gestió de projectes i subvencions
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en el IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.