A L’Onada Serveis busquem incorporar un/a Coordinador/a de control financer i de gestió per formar part del nostre equip. Si vols aportar la teva experiència en l’àmbit financer i controlar la gestió econòmica d’una organització en creixement, aquesta és la teva oportunitat!
Funcions del lloc de treball:
Supervisió i control de la gestió econòmica i financera de l’empresa.
Anàlisi de desviacions pressupostàries i propostes de millora.
Elaboració i seguiment de KPI’s financers per optimitzar recursos.
Suport en la presa de decisions estratègiques basades en dades econòmiques.
Coordinació amb diferents departaments per garantir l’eficiència financera.
Gestió i optimització de costos operatius.
Oferim;
Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar?
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Formació universitària en ADE, Economia, Finances o similar.
Es valorarà positivament formació de postgrau o màster en control de gestió, finances corporatives o direcció financera.
Domini d’eines ofimàtiques avançades, especialment Excel (taules dinàmiques, fórmules, gràfics, etc.).
Coneixements en anàlisi pressupostària i control de desviacions.
Es valorarà l’experiència en:
Implantació i seguiment de KPI’s financers.
Control de gestió en entorns amb múltiples centres operatius.
Sistemes ERP (Sage, SAP, A3 o similars).
Sector serveis, sociosanitari o tercer sector.
Competències transversals clau
Pensament analític i orientació a dades.
Visió estratègica i orientació a resultats.
Autonomia i iniciativa.
Planificació i organització.
Habilitats comunicatives.
Capacitat de treball en equip.
Compromís amb els valors socials i la responsabilitat corporativa.