Intress cerca un/a Educador/a Social per cobrir de manera estable en torn de matí i tarda, el servei del Centre d'Acollida de primera urgència d'infants i adolescents Mare de Déu de la Mercè, ubicat a Tarragona.
El servei de centre d'acolliment ofereix residència temporal als menors de zero a divuit anys en situació de risc social.
La seva finalitat és elaborar el diagnòstic de la situació o del risc de desemparament d'aquests infants i adolescents respecte dels seus familiars, quan és impossible o poc aconsellable realitzar l'estudi al territori.
A partir del diagnòstic, l'equip tècnic de professionals proposa mesures d'atenció als menors ingressats.
Què faràs?
Participar en l'exploració inicial del nen, nena o adolescent i realitzar una valoració global de la seva situació i la de la seva família, per a elaborar juntament amb la resta de l'Equip Tècnic la primera impressió diagnòstica i hipòtesi de treball
Valorar juntament amb la resta de l'equip les capacitats parentals, la consciència de les pròpies dificultats, la motivació de millora i les possibilitats de recuperabilitat, i participar en l'exploració de la família extensa del nen, nena o adolescent com a possible família acollidora, si fos necessari.
Realitzar i supervisar el pla de vinculació del nen o nena amb la família d'acolliment d'urgència.
Atendre possibles demandes de les persones sol·licitants per a acollir.
Col·laborar en l'avaluació de les habilitats i anàlisis de les necessitats dels nens, nenes per a completar la Síntesi Avaluativa i/o els informes que es requereixin, amb les propostes de les mesures de protecció adequades per a garantir el benestar del nen/a o adolescent, segons la LDOIA 14/2010.
Coordinar-se durant tot el procés diagnòstic amb els diferents equips de les Administracions o de la xarxa comunitària per a l'elaboració de l'estudi sociofamiliar.
Utilitzar l'aplicatiu Sini@ per a la gestió dels expedients de les nenes, nens i adolescents atesos.
Participar en les coordinacions setmanals de l'equip i les que correspongui amb les administracions.
Observació, supervisió i acompanyament de visites. Registre d'aquestes i possibles incidències.
Realitzar intervencions específiques per a cada cas posant en marxa els recursos disponibles per a garantir l'atenció més eficient.
Què oferim?
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
Experiència professional necessària:
Coneixements necessaris:
Altres aspectes a valorar:
Sobretot valorem molt les ganes d'aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!
Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't!
Pot ser una bona oportunitat laboral. T'estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.