29 ofertas de Commonsense RRHH encontradas
Vols formar part del nostre equip de People & Culture?
Si ets una persona proactiva, amb visió global, et motiva fer créixer les persones i vols tenir un rol clau impulsant la formació, els processos i la cultura des del cor del grup… segueix llegint!
Briolf Group, és un grup empresarial familiar català amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb una clara vocació internacional: més de 1.100 persones en plantilla, +35 filials arreu del mòn i un ambiciós projecte de creixement.
Actualment, estem en recerca activa d’un/a Talent Manager que lideri el desplegament i la millora dels processos de formació i desenvolupament de talent des de la seu central (HQ), assegurant una implantació coherent, àgil i alineada amb l’estratègia del grup a totes les nostres empreses treballant estretament amb els diferents responsables i HRBPs locals, per impulsar una experiència de talent diferencial.
Quins seran els teus reptes?
Què t’oferim?
Si has llegit fins aquí i tot això et fa vibrar, és que ets un/a dels nostres!
A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Seleccionem de la mà de Commonsense un/a RESPONSABLE D’INJECCIÓ (TORN DE TARDA) que s’encarregui de garantir la producció planificada en les quantitats i qualitat especificades així com d’assegurar la correcta aplicació de les normes de qualitat, medi ambient i prevenció de riscos laborals
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Resideixes al Bages i tens experiència com a TÈCNIC/A EN PREVENCIÓ I RISCOS LABORALS en entorn INDUSTRIAL?
La persona seleccionada s'encarregarà de vetllar per la Salut i la Seguretat de les persones, i garantir que l' entorn, equips, instal·lacions i l´ambient de treball siguin segurs i saludables, per a tothom que treballi dins de l'organització i per el personal extern present, per aconseguir 0 situacions insegures, 0 accidents laborals i/o malalties professionals.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què oferim?
Reconeguda i consolidada empresa industrial de la zona de Girona selecciona TÈCNIC/A D'APROVISIONAMENT.
Busquem un/a professional dinàmic/a, amb iniciativa, proactivitat, amb bones habilitats de comunicació així com clara orientació a resultats i a client. Coordinarà l’àrea d’aprovisionament així com l’equip de persones per tal de garantir la màxima eficiència en l’operativa de l’àrea i per tant, la màxima satisfacció del client.
La persona seleccionada serà la responsable de:
Què oferim?
Frit Ravich tiene un modelo de negocio único en el sector, un modelo dual de fabricación y distribución. Como fabricante, la empresa produce 1000 referencias de patatas chips, snacks y frutos secos, operando en los canales de gran consumo, granel, impulso y hotelería con marcas propias.
Como empresa de distribución, Frit Ravich cuenta con la confianza de las principales marcas nacionales e internacionales de proveedores de alimentación, con un portafolio de más de 3.500 referencias de marcas como Nestlé, Ferrero, Mars, Red Bull o Haribo. con un centro logístico de 18.000 m2 con un elevado nivel de automatización con estaciones de picking pick to light y pick by voice, un sistema mini-load con capacidad para 60.000 cubetas, 2.000 metros de transportadores de cajas y desde donde se preparan más de 5.000 pedidos diarios.
La sinergia entre los negocios de fabricación y distribución permite a Frit Ravich ofrecer a nuestros clientes y consumidores soluciones y experiencias que son fruto de sumar nuestra inteligencia de mercado y nuestro espíritu innovador. Esta visión inconformista del negocio se traduce en una evolución constante que aporta diversidad en las funciones, proyectos retadores, aprendizajes continuo, visión global del negocio y colaboración transversal entre los equipos.
En Frit Ravich estamos buscando a una persona para ocupar la posición de WAREHOUSE MANAGER para nuestro centro logístico semiautomatizado de Maçanet de la Selva.
¿Cuál será tu misión?
Liderar y coordinador todas las operaciones diarias y a medio plazo del centro logístico.
¿Cómo será tu día a día?
¿Qué te ofrecemos?
T'agrada el tracte amb el client i t'apassiona ajudar? Aquest lloc és per a tu!
Des de COMMONSENSE estem buscant un/a Assessor/a de venda de planta per a una reconeguda empresa viverista situada a les rodalies de Girona.
Les teves principals responsabilitats seran:
- Acompanyar i assessorar el client durant tot el procés de compra
- Garantir la seva seguretat i acompanyament dins la finca
- Mantenir una atenció propera i personalitzada
Què oferim?
- Incorporació a una empresa consolidada i amb bon ambient de treball
- Formació a càrrec de l'equip l'intern
- Formació externa, si es desitja, per continuar creixent professionalment
- Contracte amb horari de dimarts a divendres en jornada partida i dissabte al matí
Estem seleccionant un RESPONSABLE D'OFICINA TÈCNICA,
PRINCIPALS RESPONSABILITATS
Tindràs un paper clau en l’assessorament tècnic a clients, el desenvolupament de la gamma de productes i la identificació de noves oportunitats. Et responsabilitzaràs de:
En l'àrea te`cnica:
Revisar i verificar la qualitat i aspectes te`cnics dels productes i de la competència.
Mantenir actualitzats els catàlegs te`cnics, fitxes te`cniques, certificats i altra informació te`cnica dels productes
Gestionar Homologacions en companyies d'aigües i certificacions de producte.
Mantenir actualitzada la llista d'obres de referència.
Buscar oportunitats de nous productes innovadors o interessants per a la possible incorporació
Gestionar la pàgina web
Gestionar incidències de producte.
Gestionar la reparació de màquines de soldar.
Gestionar tota la comunicació amb els tècnics dels proveïdors
En l'àrea comercial:
Gestionar fires nacionals i internacionals.
Realitzar presentacions i formacions de productes.
Donar suport a la direcció comercial/general en la gestió de clients estrangers.
Estudiar argumentacions comercials comparant amb les de la nostra competència per a l'ajuda a la venda dels nostres comercials.
Estar preparat per fer ofertes comercials.
Empresa del sector logístic del Maresme en ple creixement que treballa en un entorn dinàmic i altament exigent, donant servei a clients nacionals i internacionals amb alts estàndards de qualitat selecciona: WAREHOUSE MANAGER.
La persona seleccionada serà la responsable de:
Què oferim?
Si tens experiència en assentaments comptables i t’apassiona la comptabilitat, aquesta oferta et pot interessar!
Una important empresa en ple creixement està buscant un/a COMPTABLE JÚNIOR que vulgui sumar el seu talent al seu equip i amb ganes de projectar el seu futur professional dins de la organització.
Què busquem?
Quines seràn les teves funcions?
Què oferim?
Si estàs interessat en ajudar als nostres clients a millorar la gestió del seu departament de comptabilitat i aportar valor afegit a través de la teva experiència, no dubtis en inscriure't, et volem conèixer!
Briolf Group, és un grup multinacional català amb 8 empreses industrials químiques arreu del món i amb una clara vocació internacional: més de 1.100 persones en plantilla, més de 35 filials arreu del món i un ambiciós projecte de creixement.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a CONTROLLER LABORAL & NÒMINA FILIALS un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització. El departament laboral realitza les nòmines de l’àrea nacional i coordina i controla l’àrea laboral de totes les empreses del grup a nivell internacional.
Habilitats i competències
Característiques personals
Què oferim?
Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!
CLARANUTS, Empresa en pleno proceso de crecimiento dedicada al cultivo, manipulación, producción y envasado de frutos secos selecciona para una de sus fincas ubicada a veinte minutos de Lleida, en pleno proceso de crecimiento selecciona un/a RESPONSABLE DE OPERACIONES.
En dependencia directa de Gerencia y contando con un equipo de unas 30 personas a su cargo la persona seleccionada gestionará las áreas de recepción de productos, gestión de stock, transformación, confección, expedición, cualidad y mantenimiento. Será la máxima responsable de la gestión de la producción y almacén con una fuerte orientación en la eficiencia productiva, ahorro de costes e implantación de procesos que apoyen el crecimiento, encargándose de:
Qué buscamos:
¿Qué ofrecemos?
FUNDACIÓ GALA- SALVADOR DALÍ reconeguda entitat cultural privada amb seu a Figueres dedicada a promocionar, fomentar, divulgar, prestigiar i protegir l’obra de l’artista, fundada el 1983 pel mateix Salvador Dalí selecciona a través de Commonsense, un/a ASSISTENT/A DIRECCIÓ ARTÍSTICA
Busquem un/a professional que vulgui sumar el seu talent i projectar el seu futur a la nostra entitat per donar suport administratiu i de gestió a la Direcció Artística i al Centre d’Estudis Dalinians (CED). Aquesta posició clau contribuirà a l’eficiència operativa i a l’assoliment dels objectius culturals de la Fundació mitjançant la coordinació de tasques administratives, la digitalització de processos i la gestió de comunicacions internes i externes.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim?
Náutica Palamós S.A. és una companyia líder en el sector nàutic amb més de 45 anys d’experiència i reconeixement a la Costa Brava. Ens especialitzem a oferir una gamma completa de serveis per a embarcacions, que abasta des de la venda de vaixells i motors fins al manteniment, la reparació, el pupil·latge i la comercialització d’accessoris i recanvis. A més, oferim el servei de gestoria nàutica, gestionem amarratges i assegurances, sempre amb el compromís de brindar la màxima qualitat i satisfacció als nostres clients, fet que ens ha consolidat com a referent en el sector.
Busquem un/a RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ que s’encarregui de la gestió administrativa i financera de l’empresa, garantint l’eficiència operativa i el compliment de les normatives legals i fiscals. La persona seleccionada treballarà de manera propera amb la Direcció General i el Director Financer del grup, essent una peça clau en l’optimització dels processos interns.
Depenent directament del Director General i sota la supervisió del Director Financer del grup, el/la Responsable d’Administració tindrà com a principals responsabilitats:
Gestió Comptable i Financera:
Tràmits Administratius i Legals:
Compliment Normatiu:
QUÈ OFERIM?
Tens experiència en conducció de vehicles pesants i ganes de treballar en un entorn dinàmic, aquesta oferta és per a tu!
FUSTES FIGUERES magatzem de fusta, derivats i elements decoratius selecciona XOFER CARNET C. En dependència del Cap de Logística la persona seleccionada s’encarregarà de la distribució a clients de la zona de Girona, càrrega de material al magatzem propi i descàrrega a casa del client. Compaginarà aquesta funció amb tasques de suport a magatzem: preparació de comandes, atenció dels clients que venen directament al magatzem i de mantenir l’ordre i neteja de les instal·lacions.
Funcions:
Què oferim?
IDIBGI, fundació dedicada a la recerca biomèdica per millorar la salut i la cura de les persones amb seu a la província de Girona selecciona, de la mà de Commonsense, un/a RESPONSABLE DE MECENATGE.
Busquem una persona professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip. Depenent de la Direcció i en coordinació amb l’Àrea de Comunicació, la persona seleccionada serà responsable de dissenyar i desenvolupar l’estratègia de mecenatge de l’entitat.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim...
A Mimasa ens dediquem a dissenyar i fabricar solucions innovadores per a la neteja i higiene industrial. La nostra missió és proporcionar als nostres clients equips d'alta qualitat que compleixin amb els estàndards més exigents. Pots conèixer més sobre nosaltres a www.mimasa.com.
Tens experiència en muntatge industrial i vols formar part d’un equip dinàmic? T’agrada viatjar i tens un bon nivell d’anglès? Busquem un/a Muntador/a SAT per acompanyar els nostres clients en la instal·lació i manteniment de maquinària industrial.
Quines seran les teves funcions?
Què t’oferim?
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/La Auditor/a serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció d'auditoria interna del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua dels controls interns, la gestió de riscos i el compliment normatiu.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres aspectes valorables:
El/la candida/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció d'auditoria interna robusta i efectiva.
Empresa manufacturera de referència en la fabricació de productes d’alta qualitat per al sector vinícola, ubicada al Baix Empordà, cerca incorporar un/a CAP DE TORN per liderar i optimitzar els processos productius a la seva planta.
Depenent directament de la Direcció General i integrant d’un equip de treball les seves funcions principals seran:
Què oferim?
Consolidada empresa líder al sector càrnic, situada a les rodalies de Girona, amb un ferm compromís amb la qualitat, la innovació i la sostenibilitat selecciona a través de Commonsense un/a TÈCNIC/A INNOVACIÓ ALIMENTÀRIA
En dependència del/la Product Manager la persona seleccionada serà responsable de donar suport tècnic en el desenvolupament, millora i implementació de productes, assegurant que aquests compleixin amb els estàndards de qualitat, rendiment i normatives vigents.
Per tal de donar suport al creixement de l’empresa i als nous projectes d’innovació les seves principals funcions seran:
Què oferim?
Descripció del lloc de treball:
Busquem un/a Comptable fiscal amb experiència per incorporar-se al nostre equip a Girona. La persona seleccionada serà responsable de la gestió integral de temes fiscals dels nostres clients, garantint el compliment de la normativa vigent i oferint un assessorament personalitzat i de qualitat.
Requisits:
Funcions principals:
Oferim:
Si ets una persona proactiva, amb experiència en l’àmbit fiscal i ganes de créixer professionalment, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!
Busquem dos perfils polivalents i dinàmics, amb la missió de donar resposta a diferents necessitats dins de la planta. Empresa localitzada a Riudellots de la Selva i Girona que es dedica al tractament i revestiment de metalls per cromat, busca incorporar a la seva plantilla un/a OPERARI/A, que vingui del sector metall.
Contracte indefinit.
Horari torn partit.
Disponibilitat per treballar algun cap de setmana
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.
Habilitats Personals:
Responsabilitats Clau:
Altres Aspectes Valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.
Tens experiència en el sector immobiliari? Et consideres una persona amb bones habilitats comercials? T’agradaria formar part d’una organització en ple creixement i expansió?
Què busquem?
Busquem un/a agent immobilari per la zona de Platja d’Aro
Tasques:
Què oferim?
COMERCIAL CAPTACIÓ D'OBRES SECTOR CONSTRUCCIÓ
Tens experiència en construcció i direcció d’obres? Et consideres una persona amb iniciativa i ganes d’aprendre? T’agradaria formar part d’una organització en ple creixement i expansió?
Què busquem?
Estem cercant un/a comercial dedicat/da a la captació d'obres per a una constructora. El principal objectiu del lloc de treball serà trobar noves oportunitats de negoci i projectes de construcció per a l'empresa. Aquest perfil comercial és clau per al creixement de la constructora, ja que assegura un flux constant de projectes i noves oportunitats de negoci. La seva capacitat de crear xarxes de contactes i detectar oportunitats és fonamental per mantenir l'empresa competitiva en el sector. Les seves tasques estan centrades en la prospecció de mercat, la creació de relacions amb clients i la negociació de contractes.
Tasques:
- Realitzar investigacions de mercat per identificar possibles projectes de construcció o rehabilitació (edificis, infraestructures, habitatges, etc.).
-Analitzar tendències del sector immobiliari i de la construcció per detectar
oportunitats potencials.
-Visitar zones de desenvolupament urbanístic per identificar obres en fase de
planificació o licitació.
-Establir i mantenir contactes amb promotors, arquitectes, enginyers, i altres
professionals relacionats amb el sector de la construcció.
-Cultivar relacions comercials amb administracions públiques, empreses privades, i
altres entitats que puguin necessitar serveis de construcció.
-Assistir a esdeveniments, fires i congressos del sector per ampliar la xarxa de contactes i generar nous clients.
-Estar al corrent de les convocatòries de licitacions públiques i privades per a la
construcció d'obres.
-Gestionar la presentació d'ofertes i documentació necessària per participar en
concursos.
-Negociar les condicions dels contractes en cas de ser seleccionats, garantint els millors termes per a l'empresa.
-Preparar propostes comercials atractives i personalitzades per a cada client o projecte.
-Realitzar presentacions de l'empresa, destacant les capacitats tècniques, experiència, i casos d'èxit.
-Explicar els beneficis competitius de la constructora, com la qualitat, terminis, preus competitius o la capacitat d'assumir projectes complexos.
-Negociar les condicions econòmiques i tècniques dels projectes amb els clients, assegurant un marge adequat per a l'empresa.
-Acordar terminis d'execució, condicions de pagament, i altres termes contractuals rellevants.
-Treballar estretament amb l'equip tècnic de la constructora (arquitectes, aparelladors, caps d'obra) per assegurar que les propostes comercials siguin viables tècnicament.
-Transmetre als equips tècnics les necessitats i expectatives dels clients per garantir que l'obra compleixi amb els requeriments.
-Mantenir el contacte amb clients després de la signatura del contracte per assegurar-ne la satisfacció i anticipar futures necessitats.
-Proporcionar suport addicional en cas de modificacions o imprevistos durant l'execució de l'obra.
-Promoure projectes futurs o extensions de contractes amb clients satisfets.
-Realitzar informes periòdics sobre l'activitat comercial, incloent el nombre d'obres captades, volum de negoci generat, i perspectives de mercat.
-Avaluar l'eficàcia de les estratègies comercials utilitzades i proposar millores per augmentar la captació de nous projectes.
Requisits:
- Persona experiència en el sector de la construcció i les obres
- Coneixement de materials
- Coneixement de processos constructius
- Bona comunicació verbal
- Empatia
- Disponibilitat per desplaçar-se
- Carnet de conduir i vehicle propi
Què oferim?
- Lloc de treball ubicat a Girona
- Horari de dilluns a divendres de 9 a 14 i de 16 a 19h
- Projecte professional estable en una sòlida organització.
- Possibilitats de desenvolupament professional.
- Incorporació immediata.
- Salari fix + variable a negociar
COMERCIAL A BARCELONA
Tens experiència en el sector immobiliari? Et consideres una persona amb bones habilitats comercials? T’agradaria formar part d’una organització en ple creixement i expansió?
Què busquem?
Busquem un/a agent immobilari per la zona de Barcelona i Sant Cugat del Vallés
Tasques:
Requisits:
Què oferim?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.