31 ofertas de Commonsense RRHH encontradas
Espígul és una immobiliària de referència dins del sector, que compta amb més de 35 anys d’experiència. Especialitzada en la compra, venda i lloguer de tota mena de béns immobles, ofereix un servei integral, proper i de confiança que abasta des de la construcció a mida fins a la reforma d’habitatges.
Actualment, amb la col·laboració de COMMONSENSE, estem buscant incorporar un/a agent immobiliari/ària a la zona del Maresme amb iniciativa, passió pel sector i orientació a resultats, que vulgui formar part del seu equip en ple creixement i expansió.
La teva missió dins d'aquest equip serà:
Què oferim?
Espígul és una immobiliària de referència dins del sector, que compta amb més de 35 anys d’experiència. Especialitzada en la compra, venda i lloguer de tota mena de béns immobles, ofereix un servei integral, proper i de confiança que abasta des de la construcció a mida fins a la reforma d’habitatges.
Actualment, amb la col·laboració de COMMONSENSE, estem buscant incorporar un/a director/a d’oficina a Platja d'Aro amb capacitat de lideratge, orientació a resultats i habilitats de gestió d’equips, que vulgui assumir un rol clau dins del seu equip en ple creixement i expansió.
La teva missió dins d'aquest equip serà:
Què oferim?
Espígul és una immobiliària de referència dins del sector, que compta amb més de 35 anys d’experiència. Especialitzada en la compra, venda i lloguer de tota mena de béns immobles, ofereix un servei integral, proper i de confiança que abasta des de la construcció a mida fins a la reforma d’habitatges.
Actualment, amb la col·laboració de COMMONSENSE, estem buscant incorporar un/a director/a d’oficina a Barcelona amb capacitat de lideratge, orientació a resultats i habilitats de gestió d’equips, que vulgui assumir un rol clau dins del seu equip en ple creixement i expansió.
La teva missió dins d'aquest equip serà:
Què oferim?
Frit Ravich, empresa con sede en Maçanet de la Selva dedicada a la fabricación de más de 800 referencias propias de patatas chips, snacks y frutos secos y distribuidora de más de 3.500 referencias de las principales marcas de alimentación, con más de 200 personas millones de euros para ampliar su fábrica y doblar la capacidad productiva busca?DIRECTOR/A DE PRODUCCIÓN
¿Cuál será tu misión?
En dependencia de la Dirección Industrial la persona seleccionada se encargará de garantizar la correcta gestión, organización y planificación de la fábrica, liderando un equipo de más de 200 personas. Trabajará de manera funcional con los departamentos de Ingeniería, PRL, Calidad, Procesos y Mejora continua y será la persona responsable de diseñar las nuevas estrategias, proyectos y procesos de mejora productiva.
Realizará la organización y planificación de las órdenes de Producción, la mejora de los procesos productivos, la organización del personal y el cumplimiento de los plazos de entrega manteniendo la calidad estipulada. Asimismo, se encarga del diseño y gestión de los proyectos técnicos necesarios para alcanzar los planes de desarrollo de la planta.
¿Como será tu día a día?
¿Por qué dar el paso?
Si ets una persona metòdica, t’agrada tenir-ho tot sota control, tens passió pel detall i busques un rol fonamental en el bon funcionament financer del grup... continua llegint!
Des de COMMONSENSE estem en recerca activa d’un/a Tècnic/a de Comptes a Pagar per incorporar-se al departament financer d'una empresa situada a les rodalies de Girona. Busquem algú amb mirada rigorosa, capacitat de gestió i ganes de formar part d’un equip clau per garantir l’eficiència i el control dels pagaments a proveïdors del grup.
Quins seran els teus reptes?
Què t’oferim?
Busques una posició on puguis coordinar projectes i fer-los realitat amb el teu criteri tècnic?
Espígul és una immobiliària de referència dins del sector, que compta amb més de 35 anys d’experiència. Especialitzada en la compra, venda i lloguer de tota mena de béns immobles, ofereix un servei integral, proper i de confiança que abasta des de la construcció a mida fins a la reforma d’habitatges.
Actualment, amb la col·laboració de COMMONSENSE, estem buscant incorporar un/a gestor/a de projectes amb formació tècnica (aparellador/a, delineant o similar), capacitat d’organització i passió per coordinar obres i equips dins d’un entorn constructiu exigent i dinàmic.
La teva missió dins de l’equip serà:
Què oferim?
Espígul és una immobiliària de referència dins del sector, que compta amb més de 35 anys d’experiència. Especialitzada en la compra, venda i lloguer de tota mena de béns immobles, ofereix un servei integral, proper i de confiança que abasta des de la construcció a mida fins a la reforma d’habitatges.
Actualment, amb la col·laboració de COMMONSENSE, estem buscant incorporar un/a responsable de compres, una figura clau en l’estratègia de compres i proveïdors.
La teva missió dins de l’equip serà:
Què oferim?
T’apassiona el disseny d’interiors i vols veure com les teves idees es transformen en projectes reals? Aquesta pot ser la teva oportunitat. Estem buscant un/a interiorista que vulgui formar part d’un projecte consolidat i amb visió de futur.
La teva missió dins de l’equip serà:
Què oferim?
Vols formar part del nostre equip de Finances Corporatives?
Si ets una persona analítica, amb mirada estratègica, t’agrada anticipar escenaris i busques un rol clau en la gestió financera del grup… continua llegint!
Briolf Group, és un grup empresarial familiar català amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb una clara vocació internacional: més de 1.200 persones en plantilla, +35 filials arreu del món i un ambiciós projecte de creixement.
Actualment, estem en recerca activa d’un/a Analista de Tresoreria per incorporar-se a l’equip financer corporatiu (HQ), que ens ajudi a gestionar i anticipar les necessitats de tresoreria del grup, amb visió global i capacitat d’anàlisi, per garantir una gestió eficient i rigorosa de la liquiditat.
Quins seran els teus reptes?
Si has llegit fins aquí i tot això et fa vibrar, és que ets un/a dels nostres!
Què valorarem en la teva candidatura?
A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Per continuar millorant la nostra gestió productiva, seleccionem de la mà de Commonsense un/a TÈCNIC/A DE PLANIFICACIÓ DE PRODUCCIÓ, amb coneixement de SAP i capacitat per garantir l’eficiència de l’entorn industrial des del punt de vista de dades, escandalls i recursos.
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Per reforçar i millorar el nostre sistema de gestió integrat, seleccionem de la mà de Commonsense un/a TÈCNIC/A DE QUALITAT, PRL I MEDI AMBIENT, que lideri el seguiment de normatives, auditories i controls, alineant-los amb la realitat productiva i l’exigència del nostre producte.
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Una reconeguda i consolidada assessoria gironina està seleccionant un/a tècnic/a laboral. En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
El/la professional serà una figura clau dins de l’equip, mantenint una relació fluïda amb la resta de companys/es de l’àrea i exercint com a interlocutor/a directa amb clients i organismes oficials.
Quines seran les teves funcions?
Gestió completa del cicle de nòmina i contractació (altes, baixes, contractes, quitances, etc.).
Comunicacions amb el SEPE, INSS i Seguretat Social (incloent baixes IT/AT, jubilacions, maternitat...).
Tramitació de pagaments directes, embargs i notificacions telemàtiques.
Confecció de nòmines i conciliació de cotitzacions.
Gestió documental i arxiu (ex. models 111/190, vides laborals, bases...).
Què oferim?
Un ambient de treball jove, dinàmic i amb valors.
Una empresa en creixement que aposta pel talent i el desenvolupament professional.
Participació en projectes multidisciplinaris i amb recorregut.
Pla de carrera personalitzat, amb formació contínua i millores econòmiques associades al progrés.
Busquem un/a operari/a de manteniment per incorporar-se al nostre equip i col·laborar en el manteniment preventiu de les instal·lacions i equips industrials. La seva tasca serà clau per garantir la continuïtat i qualitat del procés productiu.
Funcions principals:
Què oferim:
A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Per tal de fer front als nostres projectes de creixement estem ampliant els nostres equips. Amb el suport de Commonsense seleccionem OPERARIS/ES polivalents que busquin una estabilitat laboral. Pensem en persones versàtils, capaces d’assumir diferents tasques dins dels equips de producció i logística:
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Frit Ravich tiene un modelo de negocio único en el sector, un modelo dual de fabricación y distribución. Como fabricante, la empresa produce 1000 referencias de patatas chips, snacks y frutos secos, operando en los canales de gran consumo, granel, impulso y hotelería con marcas propias.
Como empresa de distribución, Frit Ravich cuenta con la confianza de las principales marcas nacionales e internacionales de proveedores de alimentación, con un portafolio de más de 3.500 referencias de marcas como Nestlé, Ferrero, Mars, Red Bull o Haribo. con un centro logístico de 18.000 m2 con un elevado nivel de automatización con estaciones de picking pick to light y pick by voice, un sistema mini-load con capacidad para 60.000 cubetas, 2.000 metros de transportadores de cajas y desde donde se preparan más de 5.000 pedidos diarios.
La sinergia entre los negocios de fabricación y distribución permite a Frit Ravich ofrecer a nuestros clientes y consumidores soluciones y experiencias que son fruto de sumar nuestra inteligencia de mercado y nuestro espíritu innovador. Esta visión inconformista del negocio se traduce en una evolución constante que aporta diversidad en las funciones, proyectos retadores, aprendizajes continuo, visión global del negocio y colaboración transversal entre los equipos.
En Frit Ravich estamos buscando a una persona para ocupar la posición de RESPONSABLE MEJORA PROCESOS LOGÍSTICOS para nuestro centro logístico semiautomatizado de Maçanet de la Selva.
¿Cuál será tu misión?
Estudiar y proponer mejoras cualitativas y económicas en los procesos logísticos presentes y futuros, y coordinar su implementación.
¿Cómo será tu día a día?
Participar en los distintos proyectos y/o necesidades del almacén, para la correcta implementación y gestión de la operativa.
Colaborar en el análisis de las problemáticas de logística (seguridad, calidad, eficiencia).
Implementar la puesta en marcha de nueva maquinaria y/o tecnologías en colaboración con los distintos departamentos.
Implantar toda la gestión documental en colaboración con el departamento de Calidad.
¿Qué vas a vivir en Frit Ravich?
Formarás parte de una empresa líder en su sector, en pleno proceso de crecimiento.
Proyecto retador y posibilidad de participar en proyectos transversales de la compañía
Plan de acompañamiento personalizado desde tu incorporación.
Beneficios sociales a través de retribución flexible.
Oportunidad de proyectar tu futuro en un equipo dinámico, con sólidos valores y en una empresa con elevada potencialidad de crecimiento
Formación en producto, en los canales de distribución y en el mercado
A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Seleccionem de la mà de Commonsense un/a RESPONSABLE D’INJECCIÓ (TORN DE TARDA) que s’encarregui de garantir la producció planificada en les quantitats i qualitat especificades així com d’assegurar la correcta aplicació de les normes de qualitat, medi ambient i prevenció de riscos laborals
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Vols formar part d’un projecte amb recorregut dins d’una multinacional en creixement? Aquesta és la teva oportunitat!
Busquem una persona proactiva i amb ganes d’evolucionar professionalment per incorporar-se a un nou projecte en una empresa multinacional situada a les rodalies de Girona. Si t’apassiona la comptabilitat i vols créixer dins d’un entorn dinàmic i professional, t’estem buscant!
Formaràs part de l’equip de comptabilitat i participaràs activament en la gestió comptable i fiscal de l’empresa donant suport clau als processos financers. Aquesta posició s’emmarca dins d’un projecte estratègic per internalitzar la comptabilitat de les empreses italianes del grup, per tant, busquem professionals amb orientació internacional i ganes de treballar en un entorn global.
Les teves funcions principals seran:
Què oferim?
Briolf Group, és un grup multinacional català amb 8 empreses industrials químiques arreu del món i amb una clara vocació internacional: més de 1.100 persones en plantilla, més de 35 filials arreu del món i un ambiciós projecte de creixement.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a PAYROLL CONTROLLER un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització. El departament laboral realitza les nòmines de l’àrea nacional i coordina i controla l’àrea laboral de totes les empreses del grup a nivell internacional.
Habilitats i competències
Característiques personals
Què oferim?
Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!
FUNDACIÓ GALA- SALVADOR DALÍ reconeguda entitat cultural privada amb seu a Figueres dedicada a promocionar, fomentar, divulgar, prestigiar i protegir l’obra de l’artista, fundada el 1983 pel mateix Salvador Dalí selecciona a través de Commonsense, un/a ASSISTENT/A DIRECCIÓ ARTÍSTICA
Busquem un/a professional que vulgui sumar el seu talent i projectar el seu futur a la nostra entitat per donar suport administratiu i de gestió a la Direcció Artística i al Centre d’Estudis Dalinians (CED). Aquesta posició clau contribuirà a l’eficiència operativa i a l’assoliment dels objectius culturals de la Fundació mitjançant la coordinació de tasques administratives, la digitalització de processos i la gestió de comunicacions internes i externes.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim?
Tens experiència en conducció de vehicles pesants i ganes de treballar en un entorn dinàmic, aquesta oferta és per a tu!
FUSTES FIGUERES magatzem de fusta, derivats i elements decoratius selecciona XOFER CARNET C. En dependència del Cap de Logística la persona seleccionada s’encarregarà de la distribució a clients de la zona de Girona, càrrega de material al magatzem propi i descàrrega a casa del client. Compaginarà aquesta funció amb tasques de suport a magatzem: preparació de comandes, atenció dels clients que venen directament al magatzem i de mantenir l’ordre i neteja de les instal·lacions.
Funcions:
Què oferim?
A Mimasa ens dediquem a dissenyar i fabricar solucions innovadores per a la neteja i higiene industrial. La nostra missió és proporcionar als nostres clients equips d'alta qualitat que compleixin amb els estàndards més exigents. Pots conèixer més sobre nosaltres a www.mimasa.com.
Tens experiència en muntatge industrial i vols formar part d’un equip dinàmic? T’agrada viatjar i tens un bon nivell d’anglès? Busquem un/a Muntador/a SAT per acompanyar els nostres clients en la instal·lació i manteniment de maquinària industrial.
Quines seran les teves funcions?
Què t’oferim?
Consolidada empresa líder al sector càrnic, situada a les rodalies de Girona, amb un ferm compromís amb la qualitat, la innovació i la sostenibilitat selecciona a través de Commonsense un/a ENGINYER/A AGROALIMENTARI.
En dependència del/la Product Manager la persona seleccionada serà responsable de donar suport tècnic en el desenvolupament, millora i implementació de productes, assegurant que aquests compleixin amb els estàndards de qualitat, rendiment i normatives vigents.
Per tal de donar suport al creixement de l’empresa i als nous projectes d’innovació les seves principals funcions seran:
Què oferim?
Busquem dos perfils polivalents i dinàmics, amb la missió de donar resposta a diferents necessitats dins de la planta. Empresa localitzada a Riudellots de la Selva i Girona que es dedica al tractament i revestiment de metalls per cromat, busca incorporar a la seva plantilla un/a OPERARI/A, que vingui del sector metall.
Contracte indefinit.
Horari torn partit.
Disponibilitat per treballar algun cap de setmana
El Grup Briolf és una empresa líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Responsable fiscal internacional serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció fiscal del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua del compliment normatiu fiscal, l'optimització de la càrrega tributària i la gestió de riscos fiscals.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres Aspectes Valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció fiscal robusta i efectiva.
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Business controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.
Habilitats Personals:
Responsabilitats Clau:
Altres Aspectes Valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.