Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Gestor/a Administratiu/va

Lidera
Andorra la Vella, Andorra
Anunciado el 11 de marzo
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Descripción del empleo




T’agrada la gestió administrativa i vols formar part d’un equip dinàmic i professional?



Estem buscant un/a Gestor/a Administratiu/va altament organitzat/da, responsable i metòdic/a per integrar-se a l'equip d'una empresa del sector de consultoria i assessorament empresarial. La seva tasca principal serà gestionar els diversos tràmits amb clients i institucions.




En què consistirà el teu dia a dia?


  • Gestionar tràmits administratius, notarials i amb l'administració pública.

  • Preparar i presentar documentació davant d’organismes públics.

  • Donar suport al departament legal en les tasques de gestió administratives diàries.

  • Gestionar nòmines, seguretat social, contractes i altres gestions relacionades amb el personal.

  • Acompanyar els clients en el procés de constitució d’empreses, canvis societaris, renovacions, llicències i altres gestions i tràmits empresarials.

  • Donar soport en resoldre dubtes i consultes dels clients sobre procediments administratius i garantir el compliment dels terminis establerts.



Requisitos mínimos
  • Formació en Administració d'Empreses, Dret o àrees afins.

  • Experiència en gestió en l’àrea administrativa, preferentment en una gestoria o entorn similar a Andorra.

  • Coneixements sòlids gestió administrativa de la legislació laboral i mercantil vigent a Andorra.

  • Experiència en l'elaboració, tramitació i gestió de documentació administrativa.

  • Coneixement d’eines informàtiques (Microsoft Office, programari de gestió administrativa).

  • Idiomes: català i castella.




Què t’oferim?


  • Treballaràs en un entorn dinàmic i professional amb un equip col·laboratiu.

  • Oportunitats de formació i desenvolupament professional subvencionades entre un 50% i 100%.

  • Oportunitat de creixement i presa de responsabilitat en el càrrec.

  • Remuneració competitiva, ajustada a l’experiència i responsabilitats de la posició.

  • Horari laboral de 8:00h a 17:30h de dilluns a dijous i de 8:00h a 14:00h els divendres, amb flexibilitat per a l'entrada i sortida.

  • Horari intensiu a l'estiu des d’agost fins al 8 de setembre, amb la possibilitat d’implantar-se a partir de mitjans de juliol, en funció de l’estat dels projectes.

  • Possibilitat de treballar 1 dia i mig a la setmana de forma remota.



Busquem una persona amb habilitats comunicatives i capacitat per resoldre dubtes en la gestió administrativa que puguin tenir els clients, que sigui capaç de gestionar múltiples tràmits de manera eficaç i amb una gran atenció al detall. És important que tinguis capacitat per treballar tant de manera autònoma com en equip. A més, es valorarà positivament si comptes amb coneixements en altres idiomes, com el francès i/o l’anglès.



Si ets una persona amb capacitat d’adaptació, proactiva i compromesa, ens encantaria conèixer-te!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Lidera
Responsable de Serveis Jurídics
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
17 de marzo
Especialista en Gestió de Serveis Financers
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
14 de marzo
Finance & Data Science Manager
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
12 de marzo

Empleos similares

Gestor/a Administratiu/va
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
11 de marzo
Tècnic/a Comptable per a empresa d'Assessorament
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
29 de enero
Tècnic en Comptabilitat de Gestió i Costos
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
24 de octubre