Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Responsable de PBC i Compliment Normatiu

Lidera
Andorra la Vella, Andorra
Anunciado el 18 de octubre
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo



Vols ser el garant del compliment normatiu en una gestora de patrimonis líder en el sector? T'apassiona el desafiament d'assegurar que les operacions es realitzin dins dels marcs legals establerts? Estàs cercant un nou repte i t'agradaria formar part d'una gestora financera amb un fort compromís amb l'ètica i transparència?



Fimarge és una gestora patrimonial fundada a Andorra amb més de 30 anys d'experiència en la gestió de patrimonis i inversions, destacant-se per la seva orientació al client i el seu rigorós compliment dels estàndards internacionals. La seva missió és protegir i fer créixer els actius dels seus clients amb les màximes garanties de seguretat i transparència. Per continuar oferint serveis d’alta qualitat i assegurar que totes les seves operacions es desenvolupin segons les normatives legals, estan cercant un/a Responsable de Prevenció de Blanqueig de Capitals (AML) i Compliment Normatiu que lideri aquestes àrees clau.



Les principals funcions d'aquest perfil es desenvoluparàn en dues àrees ben definides:



Àrea de Prevenció de Blanqueig de Capitals (AML):


  • Analitzar les transaccions sospitoses i detectar activitats que puguin indicar blanqueig de diners.

  • Iniciar i liderar investigacions internes quan es detectin activitats sospitoses, informant a les autoritats competents si cal.

  • Reportar les operacions sospitoses (DOS) i assegurar la correcta actualització i millora dels manuals i procediments.

  • Supervisar els processos de Due Diligence per garantir que els clients compleixin amb els requisits legals i no suposin un risc per a l'empresa.

  • Col·laborar amb bases de dades globals per obtenir informació precisa i actualitzada en els processos d'anàlisi de riscos.

Àrea de Compliment Normatiu:


  • Implementar polítiques per assegurar que l'empresa segueix les lleis i regulacions aplicables.

  • Realitzar auditories i controls interns per identificar àrees de millora en el compliment normatiu.

  • Mantenir una relació fluïda amb organismes i autoritats reguladores.

  • Proporcionar formació periòdica a l'equip sobre les normatives vigents en matèria de blanqueig de capitals i altres obligacions legals.

A Fimarge, t’oferiran l’oportunitat de liderar un àmbit crucial dins de la gestió financera en una empresa que valora el teu desenvolupament professional i el teu creixement continu. Et trobaràs en un entorn dinàmic, on la proactivitat i la recerca de solucions innovadores són altament valorades. Formaràs part d'un equip compromès amb l'excel·lència, on tindràs l'oportunitat de treballar en estreta col·laboració amb el Consell d'Administració i altres departaments clau.




Requisitos mínimos
  • Formació acadèmica: Grau en Dret, Finances o Economia. Es valorarà formació específica en matèries de compliment normatiu i prevenció de blanqueig de capitals (AML).

  • Certificacions: Es consideraran molt positivament certificacions com la CAMS (Certified Anti-Money Laundering Specialist) o altres relacionades amb compliment normatiu.

  • Experiència professional: Preferentment entre 3-5 anys d'experiència en funcions de compliment normatiu i prevenció del blanqueig de capitals dins del sector financer.

  • Idiomes: Domini del català, castellà i nivell mitjà/alt d'anglès.

  • Competències clau:
    • Coneixement de la normativa nacional i valoració de la normativa internacional (FATF, UE, etc.).

    • Habilitat per detectar operacions sospitoses i inconsistències en les transaccions financeres.

    • Capacitat analítica per avaluar transaccions i clients, així com per dur a terme controls interns efectius.

    • Integritat i confidencialitat en la gestió de dades sensibles i investigacions.

    • Habilitats de comunicació efectiva amb reguladors, auditors i altres departaments.


En aquesta posició, serà altament valorat si disposes de coneixements de traçabilitat de criptoactius, ja que això et permetrà aportar un valor afegit a l'empresa en la gestió d'actius digitals, un aspecte cada vegada més rellevant dins del panorama financer actual.



Si estàs preparat/da per liderar el compliment normatiu i la prevenció de blanqueig de capitals en una gestora patrimonial capdavantera, inscriu-te ara!




Compartir esta oferta
Más empleos en Lidera
Nous projectes de l'àrea d'Administració
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
20 de noviembre
Gestor/a de Propietats
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
4 de noviembre
Tècnic en Comptabilitat de Gestió i Costos
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
24 de octubre