Som una empresa especialitzada en el desenvolupament d'instruments i metodologies que millorin la col·laboració entre governs, empreses i associacions. Estem buscant un/a auxiliar administratiu/va que pugui realitzar les següents funcions:
- Atenció i informació telefònica, gestió de trucades i correu electrònics.
- Tasques administratives pròpies del lloc (arxiu documents, gestió del material d'oficina i subministres, coordinació serveis missatgeria i logística, contacte proveïdors i compres).
- Assistència a Direcció (gestió d'agenda i viatges).
- Control de l'agenda general del despatx i gestió del calendari administratiu (per a presentacions impostos, actualització registres oficials, etc.)
- Gestió d'expedients (alta, actualització, seguiment i arxiu)
- Manteniment i actualització de procediments: guies i manuals corporatius, bases de dades i contactes. Control de l'arxiu general.
- Preparació, recepció i gestió de documentació amb l'administració pública de manera telemàtica i/o presencial (documents oficials, concursos, certificats, impostos, registres oficials, etc.).
- Recolzament al departament d'administració i comptabilitat.
- Recolzament administratiu general al departament tècnic i de consultoria.
Habilitats Tècniques:
- Domini avançat d'eines ofimàtiques (Microsoft Office).
- Es valorarà coneixement d'eines específiques de comptabilitat.
- Es valorarà coneixement de les plataformes de contractació amb el sector públic, pixelware... així com del registre de licitadors i facturació electrònica. Igualment, coneixement d'eines de gestió de tasques (trello).
Habilitats Personals:
- Iniciativa, planificació i capacitat resolutiva.
- Treball en equip i excel·lent comunicació.
- Capacitat d'organització i atenció al detall.
- Compromís amb l'organització i responsable del seu lloc de treball.
- Discreció i confidencialitat.
- Habilitat per realitzar múltiples tasques simultànies i gestionar-les de forma eficient.