Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

50205 - Auxiliar Administratiu/va Comptable

Anunciado el Hace 20h
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
15.000€ - 18.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Som una empresa especialitzada en el desenvolupament d'instruments i metodologies que millorin la col·laboració entre governs, empreses i associacions. Estem buscant un/a auxiliar administratiu/va que pugui realitzar les següents funcions:



- Atenció i informació telefònica, gestió de trucades i correu electrònics.
- Tasques administratives pròpies del lloc (arxiu documents, gestió del material d'oficina i subministres, coordinació serveis missatgeria i logística, contacte proveïdors i compres).
- Assistència a Direcció (gestió d'agenda i viatges).
- Control de l'agenda general del despatx i gestió del calendari administratiu (per a presentacions impostos, actualització registres oficials, etc.)
- Gestió d'expedients (alta, actualització, seguiment i arxiu)
- Manteniment i actualització de procediments: guies i manuals corporatius, bases de dades i contactes. Control de l'arxiu general.
- Preparació, recepció i gestió de documentació amb l'administració pública de manera telemàtica i/o presencial (documents oficials, concursos, certificats, impostos, registres oficials, etc.).
- Recolzament al departament d'administració i comptabilitat.
- Recolzament administratiu general al departament tècnic i de consultoria.



Habilitats Tècniques:
- Domini avançat d'eines ofimàtiques (Microsoft Office).
- Es valorarà coneixement d'eines específiques de comptabilitat.
- Es valorarà coneixement de les plataformes de contractació amb el sector públic, pixelware... així com del registre de licitadors i facturació electrònica. Igualment, coneixement d'eines de gestió de tasques (trello).



Habilitats Personals:
- Iniciativa, planificació i capacitat resolutiva.
- Treball en equip i excel·lent comunicació.
- Capacitat d'organització i atenció al detall.
- Compromís amb l'organització i responsable del seu lloc de treball.
- Discreció i confidencialitat.
- Habilitat per realitzar múltiples tasques simultànies i gestionar-les de forma eficient.



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 20

  • Horari: 9-14

  • Retribució brut anual: 16.000 -18.000 euros



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Auxiliars

  • Formació reglada requerida: e. CFG Superior - Administració i Finances

  • Formació complementària: es valorarà coneixement anglès

  • Temps d'experiència: Cap

  • Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Anglès - Intermig, Castellà - Molt avançat, Català - Molt avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
50208 - Gestor/a de projectes i justificació d'ajuts
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 17h
50207 - Oficial/a 2ª en manteniment
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 18h
50196 - Experto/a en marketing y comunicación
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 19h

Empleos similares

Junior HR Administrative (H/M) - Sector Educación
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 4h
Administrativo Contable en Sabadell
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 4h
Administrativo/a de Dirección en l'Ametlla del Vallès
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 4h
Administrativo/a Banca - Convenios con Organismos
Diagonal
Barcelona, Barcelona
Hace 19h
50205 - Auxiliar Administratiu/va Comptable
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 20h
Administrativo de cuentas a cobrar (M/H/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 21h