Gestió i coordinació de l'associació, sota la supervisió de la Junta Directiva. - Dinamització dels espais de participació de l'entitat i suport en l'organització dels actes de l'entitat (Assemblea, etc.) - Suport a la Junta Directiva en la interlocució i representativitat institucional amb administracions, altres entitats i representants del sector de l'educació ambiental i d'altres sectors. - Gestió i coordinació de l'equip de treball: gestió de calendari de vacances i festius; organització, coordinació i seguiment de les tasques assignades a cada membre; foment de la cohesió de grup, gestió dels recursos materials i tècnics, etc. - Seguiment i supervisió de la gestió administrativa i comptable, del pressupost anual i de la tresoreria de l'entitat i dels projectes. - Coordinació i supervisió del desenvolupament del pla de treball i dels projectes i accions de l'entitat. - Suport a l'equip en la gestió del cicle complet dels projectes: redacció, gestió i execució, justificació tècnica i econòmica, difusió i comunicació, etc. - Recerca d'oportunitats per a nous projectes i accions en el marc del pla de treball de l'entitat, inclosa la recerca de finançament. - Establiment de col·laboracions i relacions amb entitats afins.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: per definir
Retribució brut anual: 30500
Requisitos mínimos
Categoria professional: Capatàs, encarregat, cap d'equip, contramestre
Formació reglada requerida: j. Llicenciatura - j. Llicenciatura, n. Grau (Bolonia) - n. Grau (Bolonia)
Formació complementària: - Ampli coneixement (acreditable amb el CV) del sector de l'EA, tant des d'una perspectiva dels actors/agents/entitats/xarxes/projectes existents com des d'una visió històrica. - Experiència en: Gestió, coordinació i desenvolupament de projectes
Temps d'experiència: +3
Coneixements informàtics: Alt domini d'eines informàtiques bàsiques i d'eines de treball en línia basades en el núvol per a la coordinació i gestió de projectes i tasques, ús de plataformes per a conferències i reunions, etc
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Millora competencial en clau de gènere, Lideratge, Autocontrol, Direcció de persones, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Compromís amb l'Organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat