Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Responsable de Desenvolupament de Talent i Persones

Anunciado el Hace 6h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Intress cerca un/a Responsable de Desenvolupament de Talent i Persones per formar part del nostre equip, a la nostra Seu de Barcelona.


La persona seleccionada haurà de reportar a la coordinadora de l'Àrea de Suport General de l'entitat.



Què faràs?



  • Realitzar una correcta anàlisi de la planificació del personal.




  • Supervisar i implantar procediments de reclutament, selecció i promoció interna.




  • Seguiment dels plans de formació posats en marxa, com dels plans d'incorporació del nou personal.




  • Gestió i revisió de les DPT’s de tota l'entitat.




  • Impulsar i planificar els processos d'avaluació de l'acompliment, plans de successió, plans de desenvolupament i polítiques de definició d'objectius per l'entitat.




  • Desenvolupar, coordinar i implementar polítiques de compensació i beneficis.




  • Pla d'Igualtat i LGTBI. Registre retributiu.




  • Avalució i seguiment del clima laboral.




  • Gestió de la relació amb assessors externs.




  • Dirigir i desenvolupar els equips associats al seu departament.



  • Fomentar un ambient de treball positiu i cooperatiu.


Què oferim?


  • Incorporació: immediata, t'estem esperant!

  • Contracte: indefinit, és una posició estable.

  • Jornada: 38,5h setmanal

  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00 – 15.00 i dues tardes des de les 08.00 fins 17.30h + 1 dia de teletreball.

  • Jornada Intensiva a l'estiu!

  • Retribució: 38.000€ bruts anuals x 14 pagues.

  • Formació contínuada sempre que vulguis ampliar el teu coneixement, formació i desenvolupament professional.

  • Un bon ambient de treball respectuós i inclusiu.

Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.




Requisitos mínimos

Què esperem de tu?



Formació acadèmica necessària:


  • Grau en Relacions Laborals, Psicologia, Ciències del Treball, Dret o similar.

  • Màster en Recursos Humans.

Experiència professional necessària:


  • Experiència de més de 4 anys realitzant funcions i tasques similars, preferiblement en l'àmbit social.

  • Capacitat d’organització, empatia i bones habilitats comunicatives.

  • Orientació a resultats i a la millora continua.

  • Es valorarà experiència en gestió de projectes.

Coneixements necessaris:


  • Maneig d'Office avançat, principalment Excel.

  • Coneixement de programes de gestió de recursos humans i ofimàtica.

  • Saber avaluar habilitats tècniques i competències transversals.

  • Coneixements en tècniques per avaluar i millorar el clima laboral.

  • Capacitat per crear plans de desenvolupament professional i programes de retenció de talent.

  • Capacitat de comunicar-se amb l’equip de forma transparent i eficaç, tant a nivell individual com en reunions d’equip o formacions.

  • Habilitat per gestionar i liderar equips, motivar als treballadors, inspirar confiança i resoldre problemes de manera proactiva.

  • Comprendre la responsabilitat ètica del departament en termes de confidencialitat, justícia i respecte cap als treballadors.

  • Saber com aplicar polítiques de responsabilitat social i sostenibilitat que impactin de forma positiva sobre l’organització i la comunitat.

  • Tenir coneixement de les millors pràctiques per a la creació d’entorns laborals inclusius i diversos, entenent la importància de la igualtat d’oportunitats per a tothom.

Altres aspectes a valorar:


  • Coneixement de l'àmbit social.

  • Nivell de Català C1.

  • Capacitat analítica, proactivitat i organització.

  • Actitud empàtica i respectuosa.

  • Treball en equip.

  • Ser capaç de liderar processos de canvi dins de l’organització, com canvis en les estructures, en els equips o en la manera de treballar.

  • Pensament estratègic dins de l'entitat i alineament amb la missió.

  • Capacitat de pressa de decisions i autonomia.

  • Innovació en la gestió de persones i capacitat per impulsar iniaciatives.


Si tens passió per la gestió de persones i vols aportar el teu granet de sorra a una entitat que treballa per la inclusió i el benestar social, t'animem a enviar-nos la teva sol·licitud!


Aquesta oferta pot ser una bona oportunitat per formar part del nostre equip.


Volem que t'hi quedis, perquè volem crèixer amb tu!



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Intress
Treballador/a Social SPE Joves Migrats
Intress
Vilablareix, Girona
Hace 6h
Responsable de Desenvolupament de Talent i Persones
Intress
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Corretorns CRAE TORTOSA
Intress
Tortosa, Tarragona
Hace 10h

Empleos similares

Responsable de Desenvolupament de Talent i Persones
Intress
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
HR GENERALIST (M/F/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
Contract Administrator with French - PageGroup SSC
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
Técnico Staffing
CaixaBank Tech
Barcelona, Barcelona
13 de enero
50027 - Tutor/a y prospector/a
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
9 de enero
CONSULTOR/A LABORAL
Marlex
Barcelona, Barcelona
6 de marzo