Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 18 de junio
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Empresa de comunicació amb seu a Barcelona, especialitzada en la creació de recursos educatius per a joves i centres educatius busquen una persona rigorosa, organitzada i orientada a la millora contínua per a incorporar-se a l’equip i encarregar-se de la Gestió Administrativa i Financera. Treballarà en col·laboració amb diferents àrees de l'organització, donant suport clau a la gestió econòmica i operativa del dia a dia.


Funcions principals



  • Gestió pressupostària i financera: elaboració i seguiment de pressupostos per unitat de negoci; control i anàlisi de costos.




  • Control de despeses: optimització de costos estructurals i proposta de millores d’eficiència.




  • Gestió administrativa: relació amb proveïdors, control de facturació i manteniment documental.




  • Gestió laboral: tramitació de nòmines i contractes, coordinació amb la gestoria.




  • Compliance i qualitat: assegurar el compliment de normatives legals i procediments interns.




  • Informes financers: elaboració d'informes mensuals per a la direcció.




  • Formació interna: suport en la definició de processos i formació del personal en temes de gestió administrativa.




  • Col·laboració transversal: suport a les àrees comercial i de projectes per a una millor implantació de les iniciatives.




Condicions laborals



  • Tipus de relació professional: Contracte indefinit




  • Jornada: 37 h setmanals




  • Horari: de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 17:30 h




  • Retribució: a determinar entre 22.000 € i 25.000 € bruts anuals.





Requisitos mínimos

  • Formació reglada: CFGS Gestió Administrativa




  • Experiència: entre 1 i 3 anys en funcions similars




  • Coneixements imprescindibles:



    • Domini del programa A3 de Wolters Kluwer (gestió comptable i laboral)




    • Bon domini d’eines com GSuite, HubSpot (CRM) i Trello





  • Idiomes: Català i castellà avançats; anglès valorable




  • Competències: treball en equip, planificació i organització, orientació a resultats, comunicació efectiva, competències digitals i capacitat de networking




  • Es valorarà experiència en el sector educatiu o amb projectes vinculats a centres escolars





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
51044 - Gestor/a Dinamizador/a de Formación Barcelona
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 28m
51043 - Comptable
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
51042 - Gestor/a de projectes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d

Empleos similares

Administrativo/a de firmas hipotecarias
Diagonal
Barcelona, Barcelona
Hace 1h
Administrativo/a técnico/a de prestaciones de salud (temporal)
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
Administrativo/a
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Administrativa con Inglés y/o Chino
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Back Office Comercial con Inglés B2.
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Administrativo Contable con Inglés en CastellBisbal
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d