Empresa de comunicació amb seu a Barcelona, especialitzada en la creació de recursos educatius per a joves i centres educatius busquen una persona rigorosa, organitzada i orientada a la millora contínua per a incorporar-se a l’equip i encarregar-se de la Gestió Administrativa i Financera. Treballarà en col·laboració amb diferents àrees de l'organització, donant suport clau a la gestió econòmica i operativa del dia a dia.
Funcions principals
Gestió pressupostària i financera: elaboració i seguiment de pressupostos per unitat de negoci; control i anàlisi de costos.
Control de despeses: optimització de costos estructurals i proposta de millores d’eficiència.
Gestió administrativa: relació amb proveïdors, control de facturació i manteniment documental.
Gestió laboral: tramitació de nòmines i contractes, coordinació amb la gestoria.
Compliance i qualitat: assegurar el compliment de normatives legals i procediments interns.
Informes financers: elaboració d'informes mensuals per a la direcció.
Formació interna: suport en la definició de processos i formació del personal en temes de gestió administrativa.
Col·laboració transversal: suport a les àrees comercial i de projectes per a una millor implantació de les iniciatives.
Condicions laborals
Tipus de relació professional: Contracte indefinit
Jornada: 37 h setmanals
Horari: de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 17:30 h
Retribució: a determinar entre 22.000 € i 25.000 € bruts anuals.
Formació reglada: CFGS Gestió Administrativa
Experiència: entre 1 i 3 anys en funcions similars
Coneixements imprescindibles:
Domini del programa A3 de Wolters Kluwer (gestió comptable i laboral)
Bon domini d’eines com GSuite, HubSpot (CRM) i Trello
Idiomes: Català i castellà avançats; anglès valorable
Competències: treball en equip, planificació i organització, orientació a resultats, comunicació efectiva, competències digitals i capacitat de networking
Es valorarà experiència en el sector educatiu o amb projectes vinculats a centres escolars