Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administrador/a de finques senior

Etalentum
Granollers, Barcelona
Anunciado el 12 de febrero
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Otros títulos, certificaciones y carnés
Nivel
Especialista
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Empresa d'administració de Finques, precisa incorporar oficial per administrar comunitats per a les seves oficines ubicades al Vallès Oriental.

Les responsabilitats principals es divideixen de la forma següent:
Gestió econòmica i financera:
-Gestió dels cobraments de quotes de la comunitat de propietaris.
-Elaboració de pressupostos anuals per a la comunitat.
-Control dels comptes bancaris de la comunitat.
-Pagament de factures (subministraments, manteniment, impostos, etc.).
-Preparació i presentació de l'informe econòmic anual per a l'assemblea de propietaris.

Manteniment de l'immoble:
-Supervisió i coordinació del manteniment de l'edifici (ascensors, zones comunes, instal·lacions).
-Contractació de serveis per a la neteja, jardineria, reparacions i altres serveis necessaris.
-Supervisió de les obres de manteniment i rehabilitació.

Gestió administrativa:
-Convocatòria i organització d'assemblees de propietaris.
-Redacció de les actes d'assemblees i seguiment de les seves decisions.
-Control dels tràmits administratius i legals (comunicacions amb les autoritats, tràmits amb seguretat social, etc.).
-Coordinació de la contractació de serveis i subministraments per a la comunitat.

Gestió legal i normativa:
-Assessorament legal sobre qüestions relacionades amb la comunitat de propietaris.
-Aplicació de la normativa vigent (Llei de Propietat Horitzontal, regulacions locals, etc.).
-Resolució de conflictes entre els propietaris i actuacions legals si és necessari.
-Elaboració de contractes amb proveïdors i professionals externs.

Relació amb els propietaris:
-Atenció i resolució de dubtes, queixes o suggeriments dels propietaris.
-Manteniment d'una comunicació fluïda amb tots els propietaris de la comunitat.
-Informació sobre la situació financera, obres o qualsevol altre tema rellevant per la comunitat.

Gestió de les assegurances:
-Contractació i gestió de les assegurances de la comunitat (assegurança d'edifici, d'incendis, etc.).
-Gestió de possibles sinistres i tramitació de reclamacions.

Gestió de conflictes i incidències:
-Mediació en conflictes entre propietaris o entre aquests i altres parts implicades.
-Resolució d'incidències o problemes imprevistos que puguin sorgir dins la comunitat.

Es requereix:
-Experiència utilitzant programes relatiu a l'administració de finques.
-Habilitats comunicatives i resolutives, amb orientació al client i al detall.
-Perfil organitzat i orientat al client.

S'ofereix:
-Contracte indefinit
-Jornada completa

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
-Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.

Formació requerida:
-Formació en Administració de Finques, Gestió Immobiliària, Dret o similars.

Idiomes requerits:
-Català: Natiu
-Espanyol: Natiu

Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Gestor/a de Tráfico Empresa Transporte
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 2h
Técnico/a de Nóminas
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 2h
Director/a de franquicia sector RRHH en Jaén
Etalentum
Sin especificar, Jaén
Hace 2h

Empleos similares

ADMINISTRATIVO/A CONTABLE
Marlex
Granollers, Barcelona
25 de marzo