EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
T’incorporaràs a l’equip del Contact Center/ Infromació , la missió del qual és elevar l’experiència del pacient mitjançant la millora de la qualitat i l’eficiència en les interaccions, promovent la seva autonomia i maximitzant la satisfacció amb el servei.
Aquest suport es proporcionarà tant de manera presencial, a través dels mostradors d’informació, com de forma remota mitjançant el Contact Center, assegurant una atenció omnicanal adaptada a les necessitats dels pacients i les seves famílies.
T’encarregaràs de garantir una atenció eficient, empàtica i personalitzada als pacients i a les seves famílies, tant a distància com a aquells que acudeixen presencialment a l’Hospital. Gestionaràs amb eficàcia les reprogramacions de cites mèdiques, així com qualsevol gestió derivada dels circuits administratius i assistencials del centre. Actuaràs com a enllaç clau entre el pacient, els professionals sanitaris i els sistemes de gestió interna de l’Hospital.
LES RESPONSABILITATS:
Atenció a els pacients i famílies a través de els diferents canals de contacte (presencial, telèfon, email, portal del pacient,...).
Proporcionar informació clara i precisa als pacients i les seves famílies sobre serveis, ubicacions, horaris i procediments de l’Hospital.
Donar suport a l’organització interna del servei assistencial en aspectes relacionats amb l’assistència i la gestió del servei.
Tasques administratives relacionades amb l’admissió de pacients.
Gestió de visites, proves i informes.
Participació en aquells projectes que poden contribuir a la majora dels processos i qualitat de Servei els pacients.
JORNADA HORARI I CONTRACTE:
Contracte temporal per al període d’estiu, amb possibilitat de continuïtat per cobrir altres suplències més endavant.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
VALOREM:
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 19 de juny de 2025