Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a Administratiu/va d’Atenció al Client per a una empresa en expansió ubicada a Manresa.
Les tasques a realitzar seran:
* Atendre consultes i sol·licituds de clients per telèfon i correu electrònic.
* Gestionar i resoldre incidències de manera eficient.
* Col·laborar amb altres departaments.
* Fer seguiment als clients per assegurar la seva satisfacció amb els productes o serveis.
Horari:
* De dilluns a divendres de 9 a 17 h — amb pausa retribuïda per dinar —
* Horari intensiu a l’agost: de 9 a 15 h.
Oferim:
* Vacant estable: 3 mesos per ETT i posterior incorporació a l’empresa.
* Sou segons vàlua.
Requisitos mínimos
* Experiència prèvia en atenció al client.
* Anglès i castellà alts indispensables; valorable molt positivament català
* Capacitat de comunicació efectiva.
* Orientació al client i habilitats per resoldre problemes.
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en IMAN TEMPORING
Gestor/a de prioridades Call Center - Terrassa.
Técnico/a Recaudador/a - Pamplona
Técnico/a Recaudador/a Vielha