Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Auxiliar Administratiu/va – Barcelona – Reformes & Inmobiliaria

Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Descripción del empleo
Des de Temporal Quality ETT, estem buscant un/a Auxiliar Administratiu/va per una petita empresa familiar situada al cor de Barcelona. L’oficina es dedica principalment a la gestió integral de reformes i dissenys d’interiors (habitatges, locals, masies, hotels...) i encara que en menor proporció, també a la gestió immobiliària, tant de lloguers d’habitatges com de compres i vendes.





Quines seran les teves funcions?

- Tasques administratives generals relacionades amb l’activitat de reformes i immobiliària.


- Coordinació amb proveïdors d’obres i contacte amb clients finals.


- Gestió de comandes i materials per a les reformes.


- Organització de trucades i agendes per la posterior realització de visites a immobles.


- Atenció i seguiment a clients, llogaters i interessats.


- Suport administratiu en la gestió i control de factures, juntament amb la gestoria externa.


- Realitzar visites en menor mesura d’habitatges per ensenyar la propietat a possibles clients interessats.





Perfil ideal: això és el que busquem de tu:

- ¿Estàs buscant una única feina a temps parcial màxim 30 hores setmanals i que et permeti conciliar amb la teva vida personal?


- ¿Vius a Barcelona ciutat (preferiblement zones Gràcia, Sant Gervasi...) i et mous amb moto?


- ¿Tens experiència laboral consolidada i estable? ¡No es necessari que sigui de mateix sector!, Ja pugui ser relacionada, administratiu/va, recepcionista, atenció al client amb ofimàtica ...


- ¿T’agrada l’ambient i el tracte proper d’una empresa petita i familiar?


- ¿Domines el català i castellà, tant oral com escrit?


- ¿Ets una persona educada, amable, responsable i de confiança?


- ¿Et sents còmode amb eines ofimàtiques i TIC, i tens ganes d’aprendre?





Què t’oferim?

- Horari flexible: treballa entre 4 i 6 hores al dia, de dilluns a divendres, dins del horari obert d’oficina de 9h a 17h.


- Jornada parcial adaptada a les teves necessitats: entre 20 i màxim 30 hores setmanals.


- Salari competitiu segons la teva experiència, compromís i valors.


- Comissions addicionals per tancament de lloguers o vendes d’habitatges.


- Formació i aprenentatge continu en un entorn proper i familiar.


- Un lloc de feina estable, amb bon ambient i tracte humà.





Si compleixes els requisits i t’encaixa aquest projecte, ¡ens encantaria conèixer-te!

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Quality Temporal
Auxiliar Administratiu/va – Barcelona – Reformes & Inmobiliaria
Quality Temporal
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Operario/a Producción 24H semana Montblanc (Proyección futuro 40H contrato fijo)
Quality Temporal
Montblanc, Tarragona
Hace 1d
Técnico/a de oficina técnica
Quality Temporal
Selva del Camp (La), Tarragona
Hace 1d

Empleos similares

Gestor de alquileres
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 19h
Back office comercial con inglés
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
Auxiliar Administratiu/va – Barcelona – Reformes & Inmobiliaria
Quality Temporal
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
50835 - Office Staff Intern
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Administrativo/a especializado en firmas hipotecarias y notarías
Diagonal
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Administrativo RRHH (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 1d