Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 11h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per a empresa industrial actualment en expansió busquem una persona per ampliar el departament de Back office que dona suport a l'àrea comercial, busquem una persona que tingui tanta experiència en atenció al client com capacitats administratives i comercials.

Quines seran les teves funcions?

- Gestió de comandes: Recepció, tramitació i seguiment de comandes a través d?A3 i altres eines digitals.
- Atenció a incidències: Resolució d?errors en comandes, productes o lliuraments, garantint la satisfacció del client.
- Seguiment de clients: Comunicació proactiva amb clients per confirmar comandes, gestionar modificacions i assegurar-ne la correcta execució.
- Facturació i cobraments: Enviament de factures i seguiment de pagaments pendents, inclosa la gestió de morosos.
- Gestió de rutes: Coordinació amb logística per assegurar una correcta planificació de les entregues.
- Execució de campanyes comercials: Implementació d?accions de cross-selling i upselling, en coordinació amb l?equip comercial.
- Millora contínua: Proposta i implementació de millores en la gestió del SAC per augmentar l?eficiència i reduir errors.

Què oferim?
- Treball en jornada completa de dilluns a divendres amb horaris de 9.00 ha 17.00 hi de 8.00 ha 16.00 h rotatius.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada per part de l'empresa.
- Bon ambient i clima laboral i instal·lacions còmodes per treballar.

Què demanem?
- Experiència treballant en atenció al client i fent gestions de back office comercial.
- Coneixement i bona adaptació en l'ús de programes digitals i bases de dades.
- Habilitats comercials.
- Habilitats d'administració bàsiques com introducció de factures.
- Bona actitud, motivació, empatia, habilitats socials.


Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
Mínim 2 anys d'experiència en tasques similars.

Formación requerida:
Es valoraran formacions del camp administratiu o comercial.

Idiomas requeridos:
Català i Castellà natius o a escala professional.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Back Office comercial
Etalentum
Sant Celoni, Barcelona
Hace 11h
Coordinador/a de Seguridad y Salud en Redes de Gas
Etalentum
Sin especificar, Girona
Hace 12h
Responsable de Calidad
Etalentum
Sin especificar, Toledo
Hace 13h

Empleos similares

Back Office comercial
Etalentum
Sant Celoni, Barcelona
Hace 11h
ADMINISTRATIVO/A LOGÍSTICA
Marlex
Sant Celoni, Barcelona
13 de septiembre