Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Fijo discontinuo
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual i/o diversitat funcional.
Si ets una persona comunicativa, organitzada i t'apassiona el món de la cultura i l'educació, aquesta oportunitat és per a tu, volem conèixer-te!
Volem incorporar a un/a Back Office per al Contact Center d'un important centre cultural a Barcelona. La teva missió principal serà gestionar la captació i el seguiment de campanyes educatives, contactant amb centres educatius i altres espais per a oferir-los la programació del museu.
Imagina't com serà el teu dia a dia:
- Contactar amb diferents centres per a presentar l'oferta cultural i pedagògica: administrar les reserves tant a través de correu electrònic com per telèfon, coordinar horaris, disponibilitat d'espais i altres detalls logístics per a assegurar que les reserves es realitzin correctament.
- Gestionar el seguiment de les campanyes i coordinés reserves de grups escolars.
- Fer costat a l'equip en tasques administratives relacionades amb la gestió de les activitats.
- Gestionar la base de dades i actualitzar la informació en el sistema.
- Oferir atenció personalitzada i resoldre dubtes sobre la programació.
Què t'oferim:
- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Contracte: interinitat.
- Jornada i horaris laboral: 25 h/setmanals: de dilluns a divendres de 10:00 h a 15:00 h.
- Data d’incorporació: immediata.
- Lloc del centre de treball: Barcelona.
Requisitos mínimos
- Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, capacitat organitzativa i de gestió de dades, treball en equip i apassionada per la cultura.
- Formació en Turisme, Publicitat i Relacions Públiques, Humanitats, Història de l'Art, Belles Arts, Comunicació Audiovisual, Antropologia o equivalents.
- Valorable coneixement avançats d'eines ofimàtiques i CRM.
- Idiomes: castellà i català (nadiu/bilingüe) i anglès nivell avançat. Es valorarà posseir altres idiomes com el francès.
- Es valorarà experiència en atenció telefònica, vendes o captació de clients, preferiblement en el sector educatiu o cultural.
- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cult
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en MagmaCultura
Auxiliar d'Arxiu i Gestió Documental Legal
Personal de Salas para Museos (fines de semana y festivos)
Controlador/a de Salas para Centro Cultural (de viernes a domingos)