Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Coordinador/a atenció al client

Anunciado el Hace 7h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Especialista
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Empresa de sector industrial en ple creixement cerca incorporar un coordinador/a del departament back office, aquesta persona coordinarà un equip de 4 persones donant suport i garantint que el departament tingui un bon funcionament en el dia a dia. Busquem un perfil polivalent, amb capacitat de lideratge, capacitat analítica i amb agilitat i eficiència a l'hora de cobrir els serveis i resoldre incidències.

Quines seran les teves funcions?
- Gestió, formació i supervisió de l?equip SAC (4 persones), assignant tasques i supervisant el compliment dels processos establerts.
- Gestió de comandes: Seguiment i verificació de la correcta tramitació de comandes a través d'A3 i aplicacions internes.
- Gestió d?incidències: Resolució d?errors en les comandes, assegurant-ne una traçabilitat adequada i minimitzant els impactes en el client.
- Coordinació amb altres departaments: Comunicació amb l?equip comercial per garantir que les comandes i modificacions es registrin correctament.
- Optimització de rutes de lliurament: Supervisió de l?assignació de rutes per assegurar una distribució eficient.
- Facturació i cobrament: Generació i enviament de factures, així com la gestió de morosos i SEPA.
- Automatització i digitalització: Participació en la implantació de noves eines digitals per reduir l?ús del paper i millorar la gestió operativa.
- Seguiment d?indicadors de rendiment: Control i millora de KPI?s relacionats amb la gestió de comandes, incidències i temps de resposta.
- Supervisió de campanyes comercials: Coordinació i seguiment de les accions de cross-selling i upselling dirigides a clients existents, en col·laboració amb l?equip
comercial.
- Millora contínua: Identificació i implementació de millores en els processos interns per reduir errors i augmentar l?eficiència del departament.
- Reunions comercials: Participació activa aportant la seva expertesa en tots els elements relacionats amb la venda. Servir de nexe d?unió entre comercial i AC.

Què oferim?
- Treball a jornada completa (40 hores) en horari de 9.00h a 17.00h i de 8.00h a 16.00h.
- Contracte indefinit, busquem una persona amb ganes de tenir una relació a llarg termini.
- Bon ambient de treball i instal·lacions agradables pel desenvolupament de la feina.
- Formació continuada per part de l'empresa.

Què requerim?
- Coneixements en administració, acomplint tasques de back office (albarans, comandes i facturacions)
- Capacitat de gestionar equips de treball, haver liderat personal i tenir habilitats per dur a terme un lideratge positiu.
- Saber mesurar KPI, indicadors i treballar amb bases de dades.
- Ser resolutiu i ràpid en trobar solucions.
- Bones habilitats comunicatives tant amb l'equip com amb els diversos departaments i amb els comandaments de l'empresa.
- Organització i ordre en el seguiment dels protocols.

Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
Mínim 5 anys d'experiència complint tasques similars i 2 anys havent gestionat equips.

Formación requerida:
Valorarem candidatures amb formacions de la branca comercial i administrativa.

Idiomas requeridos:
Català i Castellà natius

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Coordinador/a atenció al client
Etalentum
Sant Celoni, Barcelona
Hace 7h
Torner CNC Oficial de 1ª
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 7h
Comercial tècnic/a
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 11h

Empleos similares

Coordinador/a atenció al client
Etalentum
Sant Celoni, Barcelona
Hace 7h