Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

A fundació Pere Tarrés cerquem una persona per incorporarse a l'àrea de Petita Infància per gestionar els equips d'educadors/es de suport de les escoles bressol que gestionem a Barcelona


Per què unir-te a nosaltres?


Formar part del nostre equip és més que una feina. És unir-se a una organització compromesa amb l'educació i el desenvolupament de la petita infància, on cada tasca té un propòsit clar.


  • Una missió amb sentit: Contribuiràs directament al creixement i benestar dels infants en els seus primers anys de vida, fent una diferència real en el seu futur.

  • Impacte tangible: El teu treball no serà només una tasca, sinó que impactarà directament en la millora del servei i l'experiència diària dels infants i les seves famílies.

  • Ambient de col·laboració: Treballaràs en un equip unit, professional i compromès, en un entorn on el suport mutu i l'enriquiment professional són fonamentals.

  • Estabilitat i flexibilitat: T'oferim una posició estable de jornada completa (37.5 hores/setmana). Gaudeix de flexibilitat per conciliar la vida laboral i personal, amb la possibilitat de tenir dues tardes lliures a la setmana. La jornada comença a les 8:00h i disposaràs d'una pausa de 30 o 60 minuts per dinar els dies que facis jornada partida.

  • Modalitat híbrida: Després de 3 mesos, podràs optar per la modalitat de teletreball parcial.

  • Ubicació cèntrica: Les nostres oficines estan a Barcelona (zona Les Corts), en un entorn perfectament comunicat per Diagonal, metro i l'estació de Sants.

Quines tasques desenvoluparàs?


  • Gestió d'absències i suplències: Planificar i coordinar les substitucions del personal per assegurar la continuïtat del servei.

  • Gestió de permisos i vacances: Tramitar i gestionar les sol·licituds de permisos i vacances del personal i reclamar els justificants.

  • Gestió documental: Mantenir i actualitzar la documentació del personal de manera organitzada.

  • Gestió del calendari laboral: Elaborar i gestionar el calendari laboral de l'equip.

  • Coordinació d'activitats: Col·laborar en la coordinació i organització dels serveis especials com ara els casals d'estiu.





Requisitos mínimos

  • Formació i experiència:



    • Formació universitària




    • Experiència demostrable de 2 anys en la coordinació d'equips.




    • Experiència prèvia de 2 anys en tasques administratives, especialment en la gestió de suplències.





  • Domini oral i escrit del català i el castellà.




  • Imprescindible disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual




  • Disponibilitat per a incorporació immediata




  • Imprescindible carnet de conduir.





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació Pere Tarrés
Monitor/a de reforç d’anglès i català per a joves - Montcada i Reixac
Fundació Pere Tarrés
Montcada i Reixac, Barcelona
Hace 17h
Dinamitzador/a juvenil PIDCES Badalona 30h Indefinit
Fundació Pere Tarrés
Badalona, Barcelona
Hace 18h
Tallerista de Consciència corporal a la zona de Girona
Fundació Pere Tarrés
Girona, Girona
Hace 20h

Empleos similares

Coordinador/a de Ventas 40h - MM Bilbao C.C. Zubiarte
MEDIA MARKT ESPAÑA
Barcelona, Barcelona
Hace 16h
51241 - Supervisor/a de Call Center Retenció i Fidelització de Clients
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Coordinador/a de Mantenimiento Industrial (Química)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Coordinador/a Ingeniería- Sistemas Control RAIL
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
COORDINADOR/A MONITORES/AS COLEGIO BCN (suplencia)
Ausolan
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Coordinador/a equips Escoles Bressol
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 2d