Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Bachillerato
Descripción del empleo
Empresa del sector tèxtil/moda, amb gairebé trenta anys d'història, en ple creixement i ubicada al Vallès Occidental, requereix incorporar un/a customer service amb l'objectiu d'oferir una experiència positiva i satisfactòria als clients, assegurant que les seves necessitats i preocupacions siguin ateses de manera eficient, amable i professional.
Les seves principals tasques i funcions seran les següents:
- Gestió de trucades i correus electrònics.
- Cogestió de la centraleta telefònica.
- Gestió d'incidències en contacte directe amb clients, tant per via telefònica com per correu electrònic.
- Gestió del procés postvenda.
- Seguiment de la disponibilitat d'estoc.
- Gestió de devolucions amb empreses de transport.
- Gestió de reserves amb clients.
- Suport a altres agents de CS.
- Introducció i registre de dades en ERP o CRM.
- Resposta a sol·licituds d'informació dels clients en temps real (estat de transport, devolucions, etc.).
- Informar els clients sobre la informació disponible al nostre web.
- Assegurar que totes les comandes estiguin cursades en temps i forma.
- Col·laboració estreta amb el departament de logística i, de manera general, amb la resta d'àrees de l'empresa.
Es requereix:
- Experiència en contacte directe amb clients, especialment en l'àmbit de postvenda, així com en interlocució amb empreses de paqueteria i última milla.
- Persona amb bones habilitats comunicatives, resilient i amb capacitat per treballar amb un alt volum de càrrega.
- Ús a nivell d'usuari del paquet Office.
- Imprescindible català i castellà a nivell nadiu.
- Preferiblement, residència al Vallès Occidental.
S'ofereix:
- Incorporació immediata.
- Pla de desenvolupament professional.
- Horari flexible de dilluns a dijous de 08h a 17h i horari intensiu els divendres i el mes d?agost.
- 1 dia de teletreball a la setmana.
- Oficines modernes i bon ambient laboral.
- Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
- Experiència mínima de 5 anys en posicions de back-office comercial, caracteritzades per productes d'elevada rotació en què el termini d'entrega al client és un element crític.
Formació requerida:
Formació bàsica obligatòria
Idiomes requerits:
- Espanyol: nadiu.
- Català: nadiu.
Inscribirme a esta oferta