La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu (FSJD) esta interessada en incorporar un/a especialista de qualitat, processos i gestió documental per tal d’impulsar el sistema de qualitat de la Institució i donar suport transversal en el manteniment d’acreditacions i certificacions, la millora continua i la gestió documental. La persona seleccionada serà responsable de promoure la cultura de la qualitat i millora continua, la sistematització i anàlisis de processos i la gestió documental a través de la interlocució, formació, dinamització i suport del grup de referents dels departaments així com amb la resta d'agents implicats.
La persona seleccionada estarà integrada dins l’àrea de gestió del coneixement realitzant les següents funcions.
Responsabilitats principals
Acreditacions i certificacions
- Coordinar i gestionar el seguiment i actualització dels sistemes de qualitat
- Gestionar les auditories internes i acompanyament a les auditories externes per a l’obtenció de certificacions i acreditacions relatives a la qualitat
- Promoure i participar en el desenvolupament i implantació de noves acreditacions i certificacions que es puguin requerir
Processos i millora continua
- Assessorar, donar suport tècnic i participar en l'elaboració de Procediments de Treball Normalitzats (PNT) i altres documents de qualitat.
- Promoure i contribuir activament a l'anàlisi de processos, mapes i millora contínua dels processos estratègics i operatius i els seus indicadors.
Gestió documental i arxiu
- Establir i gestionar polítiques per a la creació, l'administració, la consulta, l'accés, la conservació i preservació de documents i registres.
- Elaborar, mantenir i promoure el quadre de classificació i les taules d’accés i avaluació documental
- Identificar les necessitats i participar en la implementació de les solucions necessàries en l’àmbit de la gestió documental i arxiu.