La Fundació Pere Tarrés cerca formadors/es per impartir càpsules d’alfabetització digital, adreçades a persones adultes, en diversos municipis de la província de Barcelona.
?Tipologia de formacions:
Tallers pràctics de 90 minuts de durada relacionats amb l’ús quotidià del mòbil i eines TIC. Alguns exemples:
Configuració bàsica del dispositiu mòbil
Trucs de seguretat i privacitat
Ús de WhatsApp (nivell bàsic i avançat)
Correu electrònic
Google Maps i cerca d’informació
La Meva Salut
Fotografia digital amb el mòbil
Videotrucades i compres en línia
Tasques a realitzar:
Impartir les sessions programades amb dinamisme i claredat.
Control d’assistència i lliurament de fulls de satisfacció.
Derivació d’incidències al responsable del projecte.
Preparació prèvia dels continguts de les càpsules.
Localitzacions i horaris de les sessions confirmades:
5 de maig – Collbató · 18:00 a 20:00 h
7 de maig – Sant Cugat del Vallès · 11:00 a 13:00 h
29 de maig – Cornellà de Llobregat · 18:00 a 20:00 h
3 de juny – Sant Martí Sarroca · 18:00 a 20:00 h
8 i 9 de juliol – Masquefa · 17:30 a 19:30 h
14 de juliol – Sabadell · 17:30 a 19:00 h
17 de juliol – Sabadell · 10:00 a 12:00 h
Condicions:
Contracte fix discontinu (de maig a juliol)
Retribució segons conveni d’acció social
Horari: sessions puntuals en matins o tardes (segons calendari)
Zona: Barcelona i rodalies
Requisits:
Experiència com a formador/a en alfabetització digital i TIC.
Capacitat comunicativa i tracte proper amb persones adultes i grans.
Es valorarà disposar del certificat ACTIC i coneixement de les aplicacions esmentades.
Si vols formar part d’un projecte socialment transformador, envia’ns la teva candidatura indicant quines sessions t’interessen!
matí i tarda en un horari
Requisits per a la posició:
Experiència mínima d’1 any en la impartició de formació en alfabetització digital i ús de les TIC.
Es valorarà positivament l’experiència prèvia en formacions dirigides a persones grans o col·lectius vulnerables.
Bon nivell de comunicació oral i escrita en català.
Capacitat per adaptar el llenguatge i contingut a persones amb nivell bàsic de coneixement digital.
Autonomia, empatia i habilitats didàctiques.
Disponibilitat per desplaçar-se als municipis indicats en els horaris acordats.