Tipo de contrato
Indefinido
Salario
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Descripción del empleo
Per un important despatx d'advocats i economistes , amb presència internacional i situat a Barcelona, busquem a un/a Gestor/a d'Estrangeria amb experiència per a enfortir el nostre equip i oferir un servei àgil, empàtic i professional als seus clients nacionals i internacionals.
Entre les seves funcions principals es trobaran:
- Gestió d?expedients de permisos de residència i treball (inicials, renovacions, modificacions, autoritzacions).
- Tramitació de procediments mitjançant el sistema PAC .
- Tramitació de nacionalitats, targetes comunitàries i reagrupacions familiars.
- Contacte i atenció directa amb clients estrangers, tant particulars com corporatius (multinacionals).
- Seguiment d?expedients davant d?Oficines d?Estrangeria, Subdelegació del Govern i altres organismes.
- Preparació de documentació, legalitzacions i seguiment de requeriments.
Es requereix:
- Experiència prèvia mínima d?1-2 anys en tramitació d?expedients d?estrangeria.
- Coneixement del sistema PAC i de la normativa vigent d?estrangeria (LOEX).
- Domini del català i castellà.
- Anglès fluid.
S'ofereix:
- Jornada completa.
- Salari competitiu en dependència dels coneixements i experiència aportada.
- Estabilitat laboral.
- Possibilitat de creixement i desenvolupament professional en un despatx consolidat amb bon ambient laboral.
- Treball presencial en oficina situada a Barcelona zona Francesc Macià.
- Capacitat de comunicació, empatia amb el client estranger i organització.
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
Experiència prèvia mínima de 2 anys en tramitació d?expedients d?estrangeria.
Formación requerida:
Formació en Dret, Relacions Internacionals, Gestió Administrativa o similar.
Idiomas requeridos:
Català: natiu
Anglès: Avançat
Inscribirme a esta oferta