Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Desde l´oficina de Crit sabadell seleccionem un/a administratiu/va contabilidad per a una important empresa dedidcada a la fusta de Polinya.
- Gestió de la comptabilitat diària dels moviments bancaris, impagats, renovacions i vals de caixa.
- Preparació i comptabilització dels ingressos diaris d'efectiu, fer remeses de pagarés, factoring, per la seva posterior tramitació a l' entitat bancària corresponent.
- Gestió i control de pagaments a proveedors i creditor
- Conciliació dels saldos dels comptes bancaris.
- Gestió de la coordinació amb l'entitat bancària.
- Comprovació de factures amb els albarans físics i preparació del compte comptable.
- Registre i comptabilització de factures.
- Comptabilització d'efectiu.
- Sortides a bancs i correus ( amb vehicle d´empresa)
- Col·laborar en la gestió de crèdit a clients amb cyc
- Altes : mestre de clients i actualitzacions / control i gestió SEPAS
- Seguiment i reclamació carteres de cobrament de clients
- Digitalització de les factures / albarans de proveïdors i creditors - gestor documental
Horari:
L´horari inicial temporalment fins que la persona estigui formada, serà de dilluns a dijous de 8:00 a 13:00 i de 15 :00 a 18:00 / divendres de 8 a 14 i de 14.30 a 17:00
Després ( aproximadament 3-4 mesos després) seran dos torns. Rotara amb torn mati. 7.30 a 15.00
valorable experiencia realitzant tasques de comptabilitat.
Requisitos mínimos
- Catala i castellar Nadius.
- Resident a sabadell o cercanies.
- Diplomatura/licenciatura finalitzada.
- Carne de conduir i vehicle propi
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en Grupo Crit
Grado/licenciatura finanzas y contabilidad junior.
Quart de Poblet, València