Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 10 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Grado
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Des de l´oficina de sabadell estem a la recerca d´un tecnic contable per a importat escola de negocis d´una universitat de barcelona, és una escola de Management doblement acreditada per AMBA i EQUIS, dos dels tres reconeixements acadèmics més prestigiosos del sector de l’educació superior, fet que la situa entre les millors escoles de negocis del món.

tasques:

• Comptabilitzar ingressos i/o despeses • Tancament comptable de les partides gestionades. • Gestionar comandes i/o reclamacions de factures. • Preparar fitxers de pagament o cobrament • Validació documental de les partides gestionades. • Control d’ingrés i/o despesa segons pressupost. • Fer propostes de provisions i /o periodificacions de les partides gestionades.

Requisits.

Sobre el teu perfil Què esperem de tu? • Formació universitària en ADE, Empresarials o Ciències Econòmiques o bé Grau Superior en Secretariat, Administració o similar. • Experiència en gestió de compres, proveïdors, clients, pressupostos. • Bon domini de programes de gestió, office, en especial Excel. • Tindre una experiència d’1-3 anys en funcions similars. • Català i castellà, nivell natiu o bilingüe

Que oferim:

Unir-te a una School of Management en ple procés de transformació i canvi cultural, la qual cosa ens permet oferir-te un entorn multicultural, dinàmic i vibrant. • Contracte temporal per substitució. • 23 dies laborables de vacances i 9 dies de lliure disposició. • Pla de retribució flexible que inclou beneficis com assegurança de salut, tiquet restaurant i tiquet de guarderia i transport, i classes grupals d'anglès i català. • Pla de formació i accés a condicions especials en formació dins de la nostra oferta de programes. • Treballar al nostre campus en el centre de Barcelona, amb accés a totes les comoditats i serveis que oferim a la comunitat UPF-BSM: cafeteria, terrassa

Requisitos mínimos
Formació universitària en ADE, Empresarials o Ciències Econòmiques o bé Grau Superior en Secretariat, Administració o similar. • Experiència en gestió de compres, proveïdors, clients, pressupostos. • Bon domini de programes de gestió, office, en especial Excel. • Tindre una experiència d’1-3 anys en funcions similars. • Català i castellà, nivell natiu o bilingüe

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Grupo Crit
Un/a contable
Grupo Crit
Franqueses del Vallès (Les), Barcelona
Hace 1d
Soldador/a MIG/MAG -TIG
Grupo Crit
Quart de Poblet, València
Hace 1d
Empleado/a de Oficina técnica Delineante
Grupo Crit
Quart de Poblet, València
Hace 1d

Empleos similares

CASH ACCOUNTING ASSISTANT (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 9h
ADMINISTRATIVO/A CONTABLE
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 9h
Ayudante Administrador/a de Fincas
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Billing and Compliance Specialist (German and English Speaker)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Contable Fiscal en Barcelona
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
50544 - Office Manager
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 3d