Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic/a d'Organització i Gestió del Coneixement

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

T'agradaria formar part de l'equip d'Organització i Gestió del Coneixement?


L'equip Organització i Gestió del Coneixement s'encarrega de gestionar l'estratègia organitzativa de l'entitat i, en concret, ocupar-se de la posada en marxa, definició i direcció de projectes organitzatius, optimització de processos i manteniment funcional i evolutiu d'aplicacions, plataformes i infraestructures -tant dels canals com dels sistemes d'informació corporatius-, que han de permetre una adequada gestió del coneixement. També de promoure la innovació en la creació de nous serveis i nous models de negoci.



Busquem una persona amb experiència en gestió de processos de negoci i digitalització, que treballi en la identificació i implementació de millores en processos organitzatius i en la transformació digital de l’empresa, assegurant la implementació de tecnologies innovadores i metodologies eficients.



Les tasques assignades serien:


Processos


  • Analitzar l’estructura organitzativa i proposar solucions per optimitzar els fluxos de treball i la configuració d’equips.

  • Dissenyar i millorar processos interns, implementant metodologies com Lean, Six Sigma o BPM per optimitzar operacions.

  • Gestionar procediments de l’organització.

  • Gestionar i prioritzar tasques de manera eficient, garantint el compliment d’objectius estratègics.

  • Recollir, analitzar i interpretar dades per desenvolupar KPIs i quadres de comandament.


Digitalització


  • Aplicar estratègies de transformació digital, incorporant tecnologies com IA, Data Driven i automatització.

  • Utilitzar eines d’anàlisi de dades i gestió de projectes com Power BI, Tableau, així com metodologies àgils (Scrum, Kanban).

  • Planificar, executar i fer el seguiment de projectes de negoci i tecnològics, assegurant l’entrega en temps i forma.

  • Coordinar i fer seguiment de reptes d’innovació digitals.


Tècniques


  • Gestió del procediment documental i parametrització de SharePoint.

  • Gestió de l’eina de gestió de processos organitzatius (ticketing).

  • Seguiment global d’incidències i peticions tecnològiques.

  • Seguiment d’altes i baixes d’usuariat intern i extern.

  • Assignació de permisos d’usuariat.

  • Gestió de la telefonia mòbil.

  • Administració i supervisió de portàtils.



Requisitos mínimos

Busquem una persona que tingui excel·lents habilitats de gestió i seguiment, alhora que sàpiga treballar en equip.



Requisits_


  • Estar en possessió d’un títol universitari en Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Organització Industrial, Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Ciència de Dades, Economia, Ciències Polítiques i de l’Administració, Gestió i Administració Pública o similars.

  • Idiomes: català (nivell C) i anglès nivell B2 (escrit i parlat).


Es valorarà:


  • Experiència prèvia en organització, digitalització o optimització de procediments i processos.

  • Coneixements avançats en eines d’anàlisi de dades i gestió de projectes.

  • Capacitat d’adaptació i resolució de problemes en entorns canviants.


T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?





De conformitat amb l’Acord del Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l’Àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic, es tindran en compte prioritàriament les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Agència Catalana de Turisme
Tècnic/a d'Organització i Gestió del Coneixement
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Project Manager - Projectes Europeus
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
25 de febrero

Empleos similares

Director Operaciones Cataluña (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 36m
Tècnic/a d'Organització i Gestió del Coneixement
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
TECNICO/A JUNIOR INNOVACION Y MEJORA CONTINUA
Áreas Corporativas
Barcelona, Barcelona
Hace 3d
Ingeniero/a de Oficina Técnica - Reciclaje y Sostenibilidad
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 4d
SRE INGENIERO Observabilidad *** Barcelona
Grupo Digital
Barcelona, Barcelona
Hace 4d
Responsable de mejora continua
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 5d