Intress cerca un/a Tècnic/a Intermedi de Prevenció de Riscos Laborals, per a incorporar-se a l'equip del Departament de PRL de l'entitat, aquesta posició seria per formar part de la nostra Seu situada a Barcelona.
- La persona seleccionada haurà de proporcionar suport en l'àrea i donar suport a la persona responsable del departament.
- A més de promoure el treball segur, assegurar la prevenció dels riscos laborals i planificar l'avaluació dels mateixos amb la finalitat d'assentar les bases d'un treball segur dins de la companyia promovent el normal desenvolupament de l'activitat.
- Busquem una persona per a garantir la salut emocional i mental dels treballadors en l'entorn laboral, a través de la prevenció i la gestió dels riscos psicosocials.
Què faràs?
- Detectar les necessitats per a pal·liar o disminuir els possibles accidents laborals.
- Realitzar les avaluacions de riscos laborals dels llocs i posicions de treball amb la finalitat d'assegurar de manera preventiva el correcte acompliment de l'activitat en els centres i serveis que gestiona Intress a la Zona Nord (distribuïts per Catalunya), sent Barcelona la Seu de treball.
- Planificació de l'acció preventiva a desenvolupar en les situacions en les quals el control o reducció dels riscos suposa la realització d'activitats addicionals.
- Analitzar les causes derivades d'accidents i incidents amb la finalitat d'establir criteris de millora de cara a possibles successos.
- Impartir formació en matèria de PRL, emergències, evacuacions i mobilitzacions amb la finalitat de conscienciar en tècniques i hàbits de seguretat en el lloc de treball.
- Realitzar simulacres d'emergència i elaborar informes de resultats.
- Atendre les persones responsables dels serveis per a resoldre dubtes, acompanyar en la realització d'accions preventives i establir criteris comuns per a la implantació de normativa específica en PRL.
- Realitzar les avaluacions de riscos psicosocials i identificar, avaluar i prevenir els riscos psicosocials en el lloc de treball
- Assistència a Comitès de Seguretat i Salut.
- Assistència i preparació de documentació per a organismes oficials
- CAE i altres.
Qué oferim?
- Incorporació: immediata, t'estem esperant!
- Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable i volem que et quedis!
- Jornada: 38,5 h setmanals, creiem que és una possibilitat de conciliar millor la vida personal amb la laboral.
- Horari: De dilluns a divendres de 08.00 a 15.00h i dues tardes que hauràs d'escollir fins a les 17.30h.
- 1 dia de teletreball.
- Retribució: 1.824,39€ brut/mensual (x 14 pagues 25.541,52€ bruts/anuals).
- Projecció dins de l'entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir més coneixement i creixi amb nosaltres.
- Formació continuada.
- Quilometratge en el desplaçament dels serveis.
- Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat, perquè de les diferències en fem oportunitats!
Què esperem de tu?
És important que sàpigues que el lloc de treball requereix desplaçaments habituals per a l'avaluació i seguiment de la PRL en els serveis que gestiona Intress per tota Catalunya.
Formació acadèmica necessària:
- CFGS en Prevenció de Riscos Laborals.
Experiència professional necessària:
- Experiència en gestió de prevenció en SPP multicentre o SPA.
- Experiència específica en l'avaluació de riscos de centres de treball i posicions de feina.
- Experiència en tramitació en Delt@.
Coneixements necessaris:
- Riscos psicosocials.
- Gestió d'emergències al centre de treball.
- Idioma Català mínim C1.
Altres aspectes a valorar:
- Competències Específiques: Planificació i organització, orientació a persones.
- Es valora l'experiència o coneixement en la realització de l'avaluació de riscos psicosocials.
- Gestió de risc durant embaràs.
- Predisposició per visitar els serveis i donar el suport necessari a la direcció dels centres.
- Valorem molt les ganes d'aprendre, de treballar i generar un bon ambient de feina a Intress!
Et pot encaixar el que busquem?
Si creus que aquesta és la teva oferta, si és el que estaves buscant, no ho pensis més i apuntat, perquè volem que formis part d'Intress.
Aquesta pot ser una bona oportunitat perquè creixis professionalment, i que nosaltres creixem amb tu!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.