Disposes d’experiència com a administratiu/va i cerques un projecte estable al Alt Empordà? T’interessaria formar part d’una empresa empordanesa en una important fase de creixement?
Des de Marlex, estem col·laborant amb una important ubicada al cor del Alt Empordà, que actualment necessita incorporar un/a Administratiu/va per coordinar i realitzar la gestió de l’expedició i la seva facturació.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència de la Direcció, la persona seleccionada s’encarregarà de:
- Control i aprovació de cobertura de riscos de clients i condicions de cobrament.
- Seguiment i control de processos d’expedició i facturació.
- Seguiment i control d’enviament de material i document associada als clients.
- Atendre les reclamacions de clients respecta a l’expedició i facturació
- Seguiment i control del cobrament de les factures en el seu degut temps.
- Complir les normes, procediments i instruccions establerts per l’organització en matèria de Prevenció de riscos laborals i medi ambient, participant en la millora continua del sistema integrat de gestió QHSE.
Què s’ofereix?
- Formar part d’una empresa jove, en ple creixement i amb forts lligams al territori.
- Jornada completa i horari de dilluns a divendres.
- Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.
- Posició estable, dinàmica i en un entorn amb un bon ambient de treball.
Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats.