Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 12 de agosto
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Descripción del empleo

Disposes d’experiència com a administratiu/va i cerques un projecte estable al Alt Empordà? T’interessaria formar part d’una empresa empordanesa en una important fase de creixement?



Des de Marlex, estem col·laborant amb una important ubicada al cor del Alt Empordà, que actualment necessita incorporar un/a Administratiu/va per coordinar i realitzar la gestió de l’expedició i la seva facturació.



Quina serà la teva missió a l’empresa?



En dependència de la Direcció, la persona seleccionada s’encarregarà de:


  • Control i aprovació de cobertura de riscos de clients i condicions de cobrament.

  • Seguiment i control de processos d’expedició i facturació.

  • Seguiment i control d’enviament de material i document associada als clients.

  • Atendre les reclamacions de clients respecta a l’expedició i facturació

  • Seguiment i control del cobrament de les factures en el seu degut temps.

  • Complir les normes, procediments i instruccions establerts per l’organització en matèria de Prevenció de riscos laborals i medi ambient, participant en la millora continua del sistema integrat de gestió QHSE.


Què s’ofereix?



  • Formar part d’una empresa jove, en ple creixement i amb forts lligams al territori.

  • Jornada completa i horari de dilluns a divendres.

  • Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.

  • Posició estable, dinàmica i en un entorn amb un bon ambient de treball.

Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...




  • Disposes d’almenys 2 anys d’experiència desenvolupant aquestes funcions o similars.

  • Estudis superiores en comerç exterior i/o ADE.

  • Imprescindible dominar el català, castellà i anglès.

  • Tens bones habilitats comunicatives, organitzatives i una clara orientació al client.

  • Capacitat analítica, planificadora, pro activitat i ganes de millora continua.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Marlex
FULLSTACK DEVELOPER (90% Remoto)
Marlex
Reus, Tarragona
Hace 6h
Back Office
Marlex
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Key Account
Marlex
Barcelona, Barcelona
Hace 8h

Empleos similares

Administratiu/va Comptable
Adecco
Figueres, Girona
Hace 13h
Gestor/a comercial oficina bancaria
Adecco
Figueres, Girona
21 de noviembre
ADMINISTRATIU/VA
Marlex
Figueres, Girona
12 de agosto