Cerquem Cap de Servei Integral del Servei d'Atenció Domiciliària de Sumar. La persona seleccionada, en dependència del Responsable del SAD, serà el/la responsable de gestionar els recursos i serveis dels SADs encomanats d’acord amb les directrius de la direcció SAD, vetllant pel seu bon funcionament operatiu, tècnic i econòmic.
GESTIÓ DEL CLIENT
- Construir una relació de confiança i proximitat amb els clients
- Proposar idees de millora continua dels serveis prestats als clients
GESTIÓ DE L’OPERATIVA
- Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics dels serveis assignats, i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius dels serveis.
- Definir i coordinar amb el client l’assoliment dels objectius per servei.
- Gestionar els recursos disponibles ajustant-se al pressupost vigent.
- Participar en l’elaboració i implantació dels processos interns de SAD.
- Vetllar per l’aplicació de les directrius i polítiques de les àrees financera, gestió de persones i d’operacions de SUMAR, així com de les indicacions de la responsable de qualitat i la direcció del SAD.
GESTIÓ DE SERVEIS
- Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al client
- Donar suport a la coordinació del servei en la resolució d’incidències i atendre al client en casos que sobrepassin l’àmbit de la coordinació del servei.
- Fer seguiment de l’acompliment de l’encàrrec de gestió aplicat
GESTIÓ DE LES PERSONES I DE L’EQUIP
- Atendre aquells temes amb el personal que no pugui ser resolts directament per l’equip de servei
- Iniciar els tràmits amb la direcció de persones de la contractació de noves coordinacions de servei, contractacions indefinides de PADs, expedients sancionadors, etc.
- Fer l’acompanyament i treballar l’empoderament dels equips en els serveis
- Impulsar el desenvolupament i la formació de l’equip
- Assegurar que els valors Sumar també son presents en la gestió del Servei
GESTIÓ DE LA QUALITAT I LES INCIDÈNCIES
- Participar en el disseny, implantació i supervisió del model d’Atenció Centrat en la Persona (ACP) en els serveis SAD.
- Mantenir a l’organització informada de les incidències i impulsar accions preventives per evitar-ne la repetició
- Orientar als serveis cap a la excel·lència operativa i tècnica, i vetllar per a que es tradueixi en una major satisfacció dels usuaris
- Realitzar coordinacions de seguiment amb els diferents equips de SAD. Així com liderar, acompanyar i orientar l’equip de persones a càrrec per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal.
- Fer seguiment dels punts de millora de les auditories de qualitat dels serveis
- Participar en l’elaboració del Pla Formatiu dels diferents llocs de treball que configuren el SAD.
Formació:
- Preferiblement llicenciatura/diplomatura/grau en l’àmbit social (treball social, psicologia o similar)
- Es valorarà formació postgrau o màster en direcció i gestió
- Es valorarà formació en atenció centrada en la persona, en direcció d’equipaments de Serveis socials
Experiència: disposar d’experiència prèvia en coordinació tècnica i/o direcció de serveis.
Idioma: català i castellà.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, comunicació, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de conflictes
Altres:
- Imprescindible carnet de conduir i cotxe propi
- Imprescindible disponibilitat geogràfica
- Domini paquet Office i eines de gestió
S'ofereix:
Incorporació a una organització compromesa amb la transformació social i l’atenció a les persones.
Equip de treball multidisciplinari i dinàmic.
Possibilitats de desenvolupament professional i formació contínua.
- Pla de retribució flexible
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres. De dilluns a dijous de 8-17h i divendres de 8-15h. Flexibilitat i mobilitat pels diferents centres i serveis.
Contracte: Indefinit
Salari: salari negociable