Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Cap de Servei Integral del Servei d'Atenció Domiciliària

Anunciado el Hace 3d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Cerquem Cap de Servei Integral del Servei d'Atenció Domiciliària de Sumar. La persona seleccionada, en dependència del Responsable del SAD, serà el/la responsable de gestionar els recursos i serveis dels SADs encomanats d’acord amb les directrius de la direcció SAD, vetllant pel seu bon funcionament operatiu, tècnic i econòmic.



GESTIÓ DEL CLIENT


  • Construir una relació de confiança i proximitat amb els clients

  • Proposar idees de millora continua dels serveis prestats als clients

GESTIÓ DE L’OPERATIVA


  • Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics dels serveis assignats, i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius dels serveis.

  • Definir i coordinar amb el client l’assoliment dels objectius per servei.

  • Gestionar els recursos disponibles ajustant-se al pressupost vigent.

  • Participar en l’elaboració i implantació dels processos interns de SAD.

  • Vetllar per l’aplicació de les directrius i polítiques de les àrees financera, gestió de persones i d’operacions de SUMAR, així com de les indicacions de la responsable de qualitat i la direcció del SAD.

GESTIÓ DE SERVEIS


  • Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al client

  • Donar suport a la coordinació del servei en la resolució d’incidències i atendre al client en casos que sobrepassin l’àmbit de la coordinació del servei.

  • Fer seguiment de l’acompliment de l’encàrrec de gestió aplicat

GESTIÓ DE LES PERSONES I DE L’EQUIP


  • Atendre aquells temes amb el personal que no pugui ser resolts directament per l’equip de servei

  • Iniciar els tràmits amb la direcció de persones de la contractació de noves coordinacions de servei, contractacions indefinides de PADs, expedients sancionadors, etc.

  • Fer l’acompanyament i treballar l’empoderament dels equips en els serveis

  • Impulsar el desenvolupament i la formació de l’equip

  • Assegurar que els valors Sumar també son presents en la gestió del Servei

GESTIÓ DE LA QUALITAT I LES INCIDÈNCIES


  • Participar en el disseny, implantació i supervisió del model d’Atenció Centrat en la Persona (ACP) en els serveis SAD.

  • Mantenir a l’organització informada de les incidències i impulsar accions preventives per evitar-ne la repetició

  • Orientar als serveis cap a la excel·lència operativa i tècnica, i vetllar per a que es tradueixi en una major satisfacció dels usuaris

  • Realitzar coordinacions de seguiment amb els diferents equips de SAD. Així com liderar, acompanyar i orientar l’equip de persones a càrrec per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal.

  • Fer seguiment dels punts de millora de les auditories de qualitat dels serveis

  • Participar en l’elaboració del Pla Formatiu dels diferents llocs de treball que configuren el SAD.




Requisitos mínimos

Formació:


  • Preferiblement llicenciatura/diplomatura/grau en l’àmbit social (treball social, psicologia o similar)

  • Es valorarà formació postgrau o màster en direcció i gestió

  • Es valorarà formació en atenció centrada en la persona, en direcció d’equipaments de Serveis socials

Experiència: disposar d’experiència prèvia en coordinació tècnica i/o direcció de serveis.


Idioma: català i castellà.


Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, comunicació, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de conflictes


Altres:


  • Imprescindible carnet de conduir i cotxe propi

  • Imprescindible disponibilitat geogràfica

  • Domini paquet Office i eines de gestió


S'ofereix:



  • Incorporació a una organització compromesa amb la transformació social i l’atenció a les persones.




  • Equip de treball multidisciplinari i dinàmic.




  • Possibilitats de desenvolupament professional i formació contínua.



  • Pla de retribució flexible

Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres. De dilluns a dijous de 8-17h i divendres de 8-15h. Flexibilitat i mobilitat pels diferents centres i serveis.


Contracte: Indefinit


Salari: salari negociable




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en SUMAR
Coordinador/a Tècnic/a SAD Ripollès
SUMAR
Ripoll, Girona
Hace 12h
Cuiner/a Residència Gent Gran de Begues
SUMAR
Begues, Barcelona
Hace 16h
Gerocultor/a Centre de Serveis Porqueres
SUMAR
Porqueres, Girona
Hace 20h

Empleos similares

Cap de Servei Integral del Servei d'Atenció Domiciliària
SUMAR
Girona, Girona
Hace 3d
Responsable de Zona (Supermercats)
Mystery Project
Girona, Girona
7 de noviembre
COMERCIAL CAPTADOR SECTOR CONSTRUCCIÓ
Commonsense RRHH
Girona, Girona
24 de octubre
GERENTE DE PLANTA
Marlex
Girona, Girona
26 de diciembre
FARMACÉUTICO/A ADJUNTO TARDES BARCELONA
Marlex
Girona, Girona
26 de julio
FARMACÉUTICO/A ADJUNTO TARDES BARCELONA
Marlex
Girona, Girona
14 de julio