Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 13 de noviembre
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.



Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.



FUNCIONS:


Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.


Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.


Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les


Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.


Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.


Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.


Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.


Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.



OFERIM:


  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.

  • Paper protagonista en la organització

  • 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.

  • Retribució en funció d'experiència aportada

  • Creixement professional tant fucional com econòmic

  • Bon ambient de treball.





Requisitos mínimos
  • Formació universitària relacionada amb la posició

  • Experiència en tasques i rols similars +3 anys

  • Bon nivell d'excel

  • Valorable anglés, no imprescindible

  • Gran capacitat de treball en equip i lideratge

  • Gran capacitat d'anàlisis, el·laboració d'informes, etc...


  • Fort coneixement de principis comptables, normatives fiscals i legislació financera.



  • i sobretot, que tinguis ganes de créixer a mida que l'empresa va creixent...



Compartir esta oferta
Más empleos en Mystery Project
Recambista Maquinaria de construcción
Mystery Project
Mollet del Vallès, Barcelona
Hace 1d
Gestor de contenidos de directorio online de empresas
Mystery Project
Pontevedra, Pontevedra
Hace 4d
Gerente de Calidad de empresa constructora y de ingeniería (QA / QC)
Mystery Project
Barcelona, Barcelona
Hace 5d