Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
Des de Quality Temporal, estem cercant un/a Helpdesk - Tècnic/a de Sistemes per donar suport al departament informàtic d'una empresa en fase de creixement. La persona seleccionada treballarà principalment a la planta de Les Presses (Olot) i s'encarregarà de realitzar tasques de suport tècnic i atenció a l’usuari.
Les principals funcions serán:
-Suport i resolució d’incidències en sistemes Windows.
-Coneixements i gestió de la suite ofimàtica Microsoft Office 365.
-Gestió d’usuaris de Microsoft 365 i Microsoft Teams.
-Control i administració d’Active Directory.
-Gestió i administració de SharePoint 365.
-Resolució d’incidències de xarxa i switching.
-Suport tècnic als llocs de treball.
-Resolució i gestió d’incidències de perifèrics (impressores de xarxa, etiquetadores, etc.).
Oferim:
-Incorporació en una empresa sòlida i en creixement.
-Bon ambient de treball.
-Estabilitat laboral.
-Jornada completa de dilluns a divendres.
-Condicions salarials en funció de l'experiència i valors aportats.
Requisitos mínimos
Requisits mínims:
-Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior en Informàtica.
-Experiència: Mínim de 3 anys en tasques similars
-Idiomes: Català i castellà natiu
-Competències: Persona metòdica, responsable, amb capacitat d’organització i treball en equip.
-Carnet de conduir i vehicle propi.
Es valorarà
-Residència a la zona d'Olot,
-Coneixement i experiència específica en empreses del sector alimentari o càrnic.
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en Quality Temporal
Riudellots de la Selva, Girona
Encarregat Magatzem (H/D)
Sant Julià del Llor i Bonmatí, Girona