Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Recepcionista - administratiu/va per Assessoria del centre de Girona

Anunciado el Hace 21h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Ubicació: GIRONA Centre
Tipus de contracte: Indefinit | Jornada complerta
Horari: 40 hores setmanals. Sortida a les 18:00h.
Remuneració: Negociable


Descripció de la Posició


Busquem un/a Recepcionista - Administratiu/va per incorporar-se a una assessoria amb un molt bon ambient de feina, professional i dinàmic. La persona seleccionada serà el primer punt de contacte amb clients i proveïdors, gestionant les tasques d’atenció i suport administratiu per garantir un funcionament eficient de l’oficina.


Funcions Principals


  • Atenció al client presencial i telefònica, filtrant i derivant trucades als departaments corresponents.

  • Gestió del correu electrònic i postal, incloent-hi l’arxiu i distribució de documents.

  • Coordinació d’agendes i programació de reunions per als assessors.

  • Preparació i revisió de documentació administrativa bàsica, com contractes, informes i comunicacions oficials.

  • Facturació bàsica i control de pagaments, suport en la gestió comptable i documental interna del despatx i la facturació a clients.

  • Organització d’arxius físics i digitals, assegurant el correcte emmagatzematge i accés a la informació.

  • Tràmits simples; (Hisenda, Seguretat Social, Ajuntaments, Registre, Notaría, etc.), segons necessitats.

  • Suport als diferents departaments (fiscal, laboral, comptable) en tasques administratives puntuals.

  • Es tracta d'una posició on podràs adquirir noves tasques i funcions, amb la conseqüent millora laboral.

Oferim


Incorporació totalment estable en una empresa consolidada.
Entorn de treball professional i dinàmic i sobretot amb molt bon ambient. podràs si vols dinar a l'oficina.
Oportunitats de formació i creixement dins de l’organització.
Jornada laboral fins a les 18:00h.




Requisitos mínimos

Experiència prèvia en recepció, administració o atenció al client, preferiblement en assessories, despatxos professionals o empreses del sector serveis.
Domini del català i el castellà a nivell oral i escrit.
Habilitats en eines informàtiques (paquet Office, gestors documentals, correu electrònic).
Persona organitzada, amb capacitat de gestió multitasking i atenció al detall.
Bona presència i excel·lents habilitats comunicatives i de tracte amb el client.
Capacitat per treballar en equip i adaptabilitat a entorns dinàmics.



...i sobretot sobretot, que busquis estabiliatt i ganes de treballar!


En parlem?




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Mystery Project
Ingeniero de caminos o ingeniero civil (h/m/d) (obra pública lineal)
Mystery Project
Palma de Mallorca, Illes Balears
Hace 5h
Recepcionista - administratiu/va per Assessoria del centre de Girona
Mystery Project
Girona, Girona
Hace 21h
Arquitecto/a Urbanista
Mystery Project
Barcelona, Barcelona
Hace 1d

Empleos similares

Recepcionista - administratiu/va per Assessoria del centre de Girona
Mystery Project
Girona, Girona
Hace 21h