Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Si vols formar part del sector de la Seguretat Privada i cerques feina com a RECEPCIONISTA amb ASSISTÈNCIA A DIRECCIÓ i coneixements de comptabilitat, t'agrada l'atenció a client i et consideres un perfil polivalent, a IMAN Girona et podem oferir una vacant on podràs créixer professionalment, en un equip de treball especialitzat i formant part d'una empresa consolidada i en plena expansió.
Busquem una persona discreta, metòdica, organitzada, resolutiva i amb una alta capacitat de gestió per donar cobertura de manera dinàmica, professional i amb visió estratègica.
Funcions principals:
- Suport a direcció i al departament de comptabilitat.
- Atenció telefònica a clients i altres corporacions del grup.
- Organització de viatges i esdeveniments corporatius.
- Atenció i recepció de clients.
- Gestió de l'agenda i reunions de gerència.
- Redacció i gestió de comunicacions internes i externes.
- Gestió de la correspondència i paqueteria.
Requisitos mínimos
Requisits indispensables:
- Estudis ADE o GS d'assistència a direcció o equivalent.
- Habilitats comunicatives i orientades al servei.
- Domini alt d'eines informàtiques, paquet Office i CRM.
- Persona polivalent, proactiva, responsable i compromesa amb l'organització.
S'ofereix:
- Jornada de 30 h setmanals de dilluns a divendres de 9 h a 15 h.
- Posició estable amb projecció dins de la companyia.
- Entorn de treball colaboratiu, innovador i orientat a l'excelència.
Si reuneixes els requisits i estàs disposat/da a impulsar la teva carrera professional, inscriu-te a l'oferta!
Conocimientos necesarios
SQL
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en IMAN TEMPORING
Administrativo/a Back office (Inglés)
Responsable de turno/producción
Administratiu/va Logístic amb Anglès alt