Estem seleccionant un/a Responsable de Customer Service - Back Office Comercial:
RESPONSABILITATS PRINCIPALS
Responsable de donar suport a les activitats administratives i operatives de l'equip de vendes i atenció al client. Les funcions inclouen tasques relacionades amb el seguiment de propostes, gestió de comandes, atenció al client i organització de documentació, assegurant l'eficiència i la satisfacció del client.
Suport Administratiu al Departament Comercial:
Actualitzar i mantenir registres al sistema.
Crear nous clients al sistema.
Modificar/entrar descomptes/netos.
Consultar riscos CYC.
Consultar preus.
Preparar i enviar propostes comercials.
Introduir comandes al sistema.
Introduir moviments entre delegacions.
Introduir tarifes i catàlegs.
Introduir abonaments a clients.
Introduir i enviar albarans.
Gestió de Comandes i Processos Comercials:
Comunicació amb els clients.
Recepció, processament i seguiment de comandes fins a la seva entrega.
Assegurar el compliment de terminis i mantenir contacte amb els clients.
Gestionar incidències de transport.
Gestionar incidències i devolucions de clients.
Atenció al Client:
Respondre preguntes i sol·licituds dels clients, oferint solucions ràpides i efectives.
Gestionar reclamacions i proposar millores enfocades en la satisfacció del client.
Anàlisi:
Analitzar i informar possibles oportunitats de millora en els processos comercials.
Col·laboració Interna:
Facilitar la comunicació entre el departament comercial i altres àrees de l'empresa, com ara compres, logística, tècnica i finances.
Comunicar-se i coordinar-se amb els representants comercials. Gestionar les seves comandes, sol·licituds i garantir el suport necessari.
Gestionar comandes de mostres (representants, clients, altres).
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES
Estudis mínims - Cicle Formatiu Grau Mitjà - Comerç i Màrqueting.
Capacitat organitzativa i atenció al detall.
Excel·lents habilitats de comunicació escrita i oral.
Domini d'eines d'Office (Word, Excel).
Proactivitat, capacitat per resoldre problemes i treballar sota pressió.
Coneixements en tècniques d'atenció al client.
Dons comercials i habilitats comunicatives.
Persona amb empatia.
REQUISITS PREFERENCIALS
Experiència prèvia en funcions similars. Mínim 3 anys.
Familiaritat amb el sector de la fontaneria o magatzems de materials de construcció.
Idiomes requerits - Coneixements d'idiomes estrangers (com anglès, francès o portuguès).