Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 3d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Estem seleccionant un/a Responsable de Customer Service - Back Office Comercial:


RESPONSABILITATS PRINCIPALS


Responsable de donar suport a les activitats administratives i operatives de l'equip de vendes i atenció al client. Les funcions inclouen tasques relacionades amb el seguiment de propostes, gestió de comandes, atenció al client i organització de documentació, assegurant l'eficiència i la satisfacció del client.



  1. Suport Administratiu al Departament Comercial:



    • Actualitzar i mantenir registres al sistema.




    • Crear nous clients al sistema.




    • Modificar/entrar descomptes/netos.




    • Consultar riscos CYC.




    • Consultar preus.




    • Preparar i enviar propostes comercials.




    • Introduir comandes al sistema.




    • Introduir moviments entre delegacions.




    • Introduir tarifes i catàlegs.




    • Introduir abonaments a clients.




    • Introduir i enviar albarans.





  2. Gestió de Comandes i Processos Comercials:



    • Comunicació amb els clients.




    • Recepció, processament i seguiment de comandes fins a la seva entrega.




    • Assegurar el compliment de terminis i mantenir contacte amb els clients.




    • Gestionar incidències de transport.




    • Gestionar incidències i devolucions de clients.





  3. Atenció al Client:



    • Respondre preguntes i sol·licituds dels clients, oferint solucions ràpides i efectives.




    • Gestionar reclamacions i proposar millores enfocades en la satisfacció del client.





  4. Anàlisi:



    • Analitzar i informar possibles oportunitats de millora en els processos comercials.





  5. Col·laboració Interna:



    • Facilitar la comunicació entre el departament comercial i altres àrees de l'empresa, com ara compres, logística, tècnica i finances.




    • Comunicar-se i coordinar-se amb els representants comercials. Gestionar les seves comandes, sol·licituds i garantir el suport necessari.




    • Gestionar comandes de mostres (representants, clients, altres).







Requisitos mínimos

COMPETÈNCIES NECESSÀRIES



  • Estudis mínims - Cicle Formatiu Grau Mitjà - Comerç i Màrqueting.




  • Capacitat organitzativa i atenció al detall.




  • Excel·lents habilitats de comunicació escrita i oral.




  • Domini d'eines d'Office (Word, Excel).




  • Proactivitat, capacitat per resoldre problemes i treballar sota pressió.




  • Coneixements en tècniques d'atenció al client.




  • Dons comercials i habilitats comunicatives.




  • Persona amb empatia.




REQUISITS PREFERENCIALS



  • Experiència prèvia en funcions similars. Mínim 3 anys.




  • Familiaritat amb el sector de la fontaneria o magatzems de materials de construcció.




  • Idiomes requerits - Coneixements d'idiomes estrangers (com anglès, francès o portuguès).





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
ENCARREGAT/dA MAGATZEM
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
Hace 3d
RESPONSABLE OFICINA TÈCNICA
Commonsense RRHH
Celrà, Girona
Hace 3d
RESPONSABLE CUSTOMER SERVICE
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
Hace 3d

Empleos similares

RESPONSABLE CUSTOMER SERVICE
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
Hace 3d