Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 3d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Empresa del sector TIC situada a Lleida amb la missió de posar a l?abast de les empreses les tecnologies més avançades en informàtica i telecomunicacions, precisa incorporar al seu equip un/a Consultor/a Implantador/a del programa de gestió d?empreses Odoo. Aquesta posició no requereix experiència tècnica avançada, però sí una sòlida comprensió de com funcionen les empreses, les seves àrees clau i una afinitat per la tecnologia i les bases de dades.

Les principals funcions seràn:
- Analitzar les necessitats dels clients i comprendre els seus processos empresarials clau: finances, vendes, compres, logística, recursos humans, entre d?altres.
- Proposar i implementar solucions personalitzades utilitzant els mòduls de l?ERP Odoo.
- Configurar el sistema i assegurar-se que s?adapta als requisits del client.
- Realitzar formacions a usuaris clau i finals per facilitar l?ús del sistema.
- Documentar processos i configuracions.
- Planificació, organització i seguiment dels projectes.
- Col·laborar estretament amb l?equip tècnic quan siguin necessaris desenvolupaments o integracions específiques.

Es requereix:
- Interès i afinitat per la tecnologia, especialment pels sistemes ERP i les bases de dades.
- Comprensió general de com operen les empreses en àrees clau com finances, compres, vendes i logística.
- Capacitat analítica per entendre problemes empresarials i proposar solucions.
- Comunicació efectiva per interactuar amb clients i equips interns.
- Actitud proactiva, orientada a la millora contínua i a la satisfacció del client.

S'ofereix:
- Incorporació estable i immediata a l'empresa del sector del sector TIC en continu desenvolupament i creixement.
- Oportunitat de participar en projectes diversos i aprendre sobre diferents indústries.
- Estabilitat laboral i formació continuada a càrrec de l'empresa, amb opcions de desenvolupament professional.
- Bon ambient laboral.
- Remuneració competitiva (en dependència de l'experiència i coneixements aportats).
- Horari de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 ( amb possibilitat de teletreball)


Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
- Experiència mínima demostrable de 2 anys com a consultor d'ERP.

Formación requerida:
- Cicle formatiu de grau mitjà i/o cicle formatiu de grau superior en informàtica, ADE o similars.

Idiomas requeridos:
- Anglès: avançat

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Gerente Franquiciado/a sector RRHH en León
Etalentum
Sin especificar, León
Hace 5h
Gerente Franquiciado/a sector RRHH en Ourense
Etalentum
Sin especificar, Ourense
Hace 5h
Cap d'equip de soldadura (Horari: de 7h a 15:30h)
Etalentum
Artés, Barcelona
Hace 6h

Empleos similares

Consultor/a ERP Odoo
Etalentum
Sin especificar, Lleida
Hace 3d
Administrador Senior de Sistemas | Lleida | Modelo Híbrido
Page Personnel
Lerida, Lleida
2 de agosto