Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 5d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Empresa del sector TIC situada a Lleida amb la missió de posar a l?abast de les empreses les tecnologies més avançades en informàtica i telecomunicacions, precisa incorporar al seu equip un/a Consultor/a Implantador/a del programa de gestió d?empreses Odoo. Aquesta posició no requereix experiència tècnica avançada, però sí una sòlida comprensió de com funcionen les empreses, les seves àrees clau i una afinitat per la tecnologia i les bases de dades.

Les principals funcions seràn:
- Analitzar les necessitats dels clients i comprendre els seus processos empresarials clau: finances, vendes, compres, logística, recursos humans, entre d?altres.
- Proposar i implementar solucions personalitzades utilitzant els mòduls de l?ERP Odoo.
- Configurar el sistema i assegurar-se que s?adapta als requisits del client.
- Realitzar formacions a usuaris clau i finals per facilitar l?ús del sistema.
- Documentar processos i configuracions.
- Planificació, organització i seguiment dels projectes.
- Col·laborar estretament amb l?equip tècnic quan siguin necessaris desenvolupaments o integracions específiques.

Es requereix:
- Interès i afinitat per la tecnologia, especialment pels sistemes ERP i les bases de dades.
- Comprensió general de com operen les empreses en àrees clau com finances, compres, vendes i logística.
- Capacitat analítica per entendre problemes empresarials i proposar solucions.
- Comunicació efectiva per interactuar amb clients i equips interns.
- Actitud proactiva, orientada a la millora contínua i a la satisfacció del client.

S'ofereix:
- Incorporació estable i immediata a l'empresa del sector del sector TIC en continu desenvolupament i creixement.
- Oportunitat de participar en projectes diversos i aprendre sobre diferents indústries.
- Estabilitat laboral i formació continuada a càrrec de l'empresa, amb opcions de desenvolupament professional.
- Bon ambient laboral.
- Remuneració competitiva (en dependència de l'experiència i coneixements aportats).
- Horari de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 ( amb possibilitat de teletreball)


Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
- Experiència mínima demostrable de 2 anys com a consultor d'ERP.

Formación requerida:
- Cicle formatiu de grau mitjà i/o cicle formatiu de grau superior en informàtica, ADE o similars.

Idiomas requeridos:
- Anglès: avançat

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Gestor/a Comercial de residuos industriales (Zaragoza)
Etalentum
Sin especificar, Zaragoza
Hace 16h
Responsable de Producción
Etalentum
Zaragoza, Zaragoza
Hace 18h
Responsable de Tienda
Etalentum
Sin especificar, Alicante
Hace 19h

Empleos similares

Consultor/a ERP Odoo
Etalentum
Sin especificar, Lleida
Hace 5d
Administrador Senior de Sistemas | Lleida | Modelo Híbrido
Page Personnel
Lerida, Lleida
2 de agosto