Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Responsable d'Administració

Lidera
Andorra la Vella, Andorra
Anunciado el 11 de septiembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo



T'agradaria liderar la gestió administrativa d'una empresa amb gran trajectòria? Vols formar part d'un sector dinàmic i en creixement com és el de la construcció?


Una empresa constructora de reconegut prestigi a Andorra, cerca un/a Responsable d'Administració per gestionar i supervisar el departament d'administració i finances, contribuint al creixement de l'empresa, amb seu a Andorra la Vella. Si tens experiència en responsabilitzar-te de l'àrea d'administració d'una empresa, maneig d'equips i l'ús d'ERP Navision Dynamics 365 Business Central, i vols formar part d’una empresa referent en el sector de la construcció, aquesta és la teva oportunitat!


Com a Responsable d'Administració, seràs clau en el correcte funcionament de l’àrea financera de l’empresa. Gestionaràs la comptabilitat i els tancaments fiscals, treballant estretament amb auditors, bancs i entitats fiscals, socials i laborals. Supervisaràs la tresoreria i la gestió de finançament d'actius, així com els cobraments i pagaments a proveïdors. Seràs responsable de la presentació d'impostos, incloent-hi l'IGI, i de l'administració del programa de contractació d'assegurances, en coordinació amb la Direcció General.


També faràs el seguiment del pressupost de l’empresa, col·laborant amb la Direcció General per a la seva correcta execució, i prepararàs informes periòdics per al Consell d'Administració i els accionistes. Un altre aspecte important del teu rol serà garantir que l'empresa compleixi amb totes les normatives legals vigents, amb el suport d'assessors legals, fiscals i laborals. A més, supervisaràs el procés de compres, gestionant contractes, comandes, factures i pagaments, sempre en col·laboració amb la Direcció General.


A aquest projecte tindràs l’oportunitat de liderar i desenvolupar un equip administratiu dins d’una empresa sòlida i amb una àmplia trajectòria en el sector de la construcció. Gaudiràs d'un entorn de treball dinàmic i on podràs créixer professionalment gràcies a la formació contínua i el suport constant de l’equip directiu. Treballaràs en un sector altament competitiu, on cada projecte suposa un nou repte que t'ajudarà a continuar millorant les teves competències.


A més, t'ofereixen l'oportunitat d'assumir responsabilitats més estratègiques en la presa de decisions financeres i administratives a una posició que t'aportarà estabilitat i projecció a llarg termini dins l'empresa.




Requisitos mínimos

Busquem un/a professional amb experiència i habilitats per liderar un equip administratiu. Si tens una mentalitat analítica, ets proactiu/va i et motiva assumir responsabilitats, aquest podria ser el teu lloc.



Els requisits que pensem que seran de gran ajuda per garantir l'èxit del candidat/a en aquest projecte són:


  • Formació acadèmica:Grau o llicenciatura en Economia, Administració i Direcció d'Empreses (ADE) o una formació similar.

  • Experiència prèvia: Mínim 5 anys d’experiència en una posició similar, preferentment en el sector de la construcció.

  • Coneixements requerits: Domini de comptabilitat, finances i gestió administrativa, amb experiència demostrable en l’ús de l'ERP Navision Dynamics 365 Business Central.

  • Competències clau: Capacitat per liderar equips, organització, planificació, i responsabilitat per assegurar el bon funcionament de l’àrea administrativa.

  • Idiomes: Domini del català i castellà. Es valorarà el coneixement d'altres idiomes.

  • Capacitat analítica i de resolució de problemes: Busquem una persona amb esperit crític, que pugui gestionar situacions complexes amb proactivitat.

Si et motiva l’oportunitat i tens els requisits necessaris, no dubtis a inscriure’t!


Uneix-te a aquesta oportunitat i impulsa la teva carrera professional!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Lidera
Responsable d'Administració
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
11 de septiembre
Auditor Junior
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
10 de septiembre
Responsable de Sistemes i Tecnologia
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
1 de agosto

Empleos similares

Responsable d'Administració
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
11 de septiembre
Auditor Junior
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
10 de septiembre
Nous Projectes de l'Àrea de Finances i Comptabilitat
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
28 de marzo