Institució administrativa a Barcelona busca una persona per a donar suport administratiu a les seves oficines. La persona seleccionada s'encarregarà de gestionar documentació i col·laborar en diferents tasques administratives dins del departament assignat.
Responsabilitats
Recepció i preparació de documentació.
Seguiment de la documentació des de la recepció fins al lliurament a la ciutadania.
Anàlisi i gestió de la documentació lliurada a l’administració pública.
Contribuir a l’agilització de processos i tràmits documentals.
Aprendre el funcionament i l’organització de l’oficina pública.
Desenvolupar la capacitat d’anàlisi de la informació específica del departament.
Utilització d’eines informàtiques d’ús comú i formació en eines específiques de l’oficina.
Suport en funcions administratives generals.
Condicions oferides:
Tipus de contracte laboral : Per a l'obtenció de la pràctica professional
Durada: 6 mesos
Jornada: 40 h/setmana
Horari: de 08:00 a 17:00 h
Retribució anual bruta: 16.576 €
Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració i Finances.
Coneixements informàtics a nivell usuari.
Idiomes: Català i castellà nivell avançat.
Competències: autocontrol, confiança, treball en equip, orientació a la ciutadania, compromís, planificació, comunicació, i atenció a la qualitat.