Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 5h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Descripción del empleo

Som un centre de psicoteràpia i psiquiatria especialitzat en el tractament d'addiccions i salut mental, enfocat en el benestar integral del pacient i en el suport als seus familiars.


Busquem una persona organitzada i amb vocació de servei per a la nostra recepció, que s'encarregui de la gestió administrativa i comptable, sent alhora el primer contacte empàtic i professional per als nostres pacients.



FUNCIONS:


- Gestió administrativa (programació d'agendes, manteniment dades clients i activitat de producció)
- Gestió comptable (facturació, tancament comptable, emissió de bons mensuals)
- Atenció i regulació del transit d'entrada i sortida del centre
- Atenció telefònica de trucades entrants
- Primera informació i filtratge comercial
- Oferir equilibri entre l'atenció empàtica, amb el límit de la correcta distancia professional, en la seva comunicació amb el pacient
- Procurar per a la preservació del compliment de les normes marcades per el centre




  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: 10 a 14h y 15 a 19h

  • Retribució brut anual: 21000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Auxiliars

  • Formació reglada requerida: d. CFG Mig - Cicle formatiu de Grau Mitjà en Gestió Administrativa

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics:
    • Paquet office, Imprescindible domini de Excel nivell mitjà


  • Altres requeriments específics:
    • Excepcional atenció al detall

    • Capacitat per a mantenir conductes i actituds compatibles amb el tractament de recuperació de l'addicció

    • Compliment normatiu exemplar com a eina de foment de la cultura corporativa

    • Aprenentatge i millora continua


  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Molt avançat, Castellà - Molt avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
51287 - Educadors/es - Activitats de Ciència per Catalunya
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
51283 - Promotor/a de vendes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
51286 - Electricista - Instalaciones de Coche Eléctrico y Placas Solares
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 4h

Empleos similares

Aux. Administrativo/a (Reservas de carga aérea)
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 2h
Administrativo/a con inglés
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
51281 - Office manager
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
51280 - Administració i Recepció
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
Taskforce de Refuerzo de Archivo
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
ADMINISTRATIVO DE FACTURACIÓN (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 2d