Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 5h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Tens experiència en gestió administrativa i t'interessa un projecte d'intervenció socioeducativa? La Fundació Pere Tarrés et vol conèixer!


A la Fundació Pere Tarrés, no només trobaràs un lloc de treball, sinó una família professional que treballa unida per aconseguir grans objectius.


Per què formar part del nostre equip?



  • Un equip increïble: Formaràs part d’un grup excepcional que treballa conjuntament, promovent una cultura de suport mutu i cooperació. Aquí, tothom compta i tothom ajuda.




  • Entorn laboral dinàmic: Experimenta un entorn estimulant on cada dia és una oportunitat per aprendre i créixer. No només és un treball, sinó una jornada plena de reptes i satisfaccions.




  • No tens experiència en la gestió de Certificats de Professionalitat? No passa res! Busquem persones amb experiència en tasques administratives i molta motivació per treballar. Si tens aquesta actitud, t’animem a aplicar!




  • Una Fundació amb molts anys de trajectòria: Uneix-te a una entitat amb més de 60 anys dedicats al sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social.



Què t'oferim?


  • Cintracte inefinit

  • Jornada completa – 37,5 hores setmanals

  • Flexibilitat horària dins un marc normatiu, amb la possibilitat de tenir dues tardes lliures a la setmana

Les teves responsabilitats seran:



  • Gestió administrativa i facturació: Suport en l'emissió de factures, control de cobraments i pagaments, així com el seguiment dels processos de facturació.




  • Actualització i registre d'informació financera: Mantenir els sistemes d'informació actualitzats amb les dades relacionades amb facturació, clients i proveïdors.




  • Emmagatzematge i arxiu de documents: Organització i gestió dels arxius físics i digitals dels documents relacionats amb les transaccions i la facturació.




  • Elaboració d'informes de facturació: Preparació i elaboració d’informes sobre l'estat de la facturació i els cobraments pendents.




  • Atenció telefònica i gestió de correu electrònic: Donar suport a la comunicació amb clients i proveïdors sobre dubtes i qüestions relacionades amb la facturació.



Si tens experiència en gestió administrativa i facturació, i et motiva la idea de treballar en un projecte d'intervenció socioeducativa, a la Fundació Pere Tarrés et volem al nostre equip! Uneix-te a nosaltres i sigues part d’un projecte que fa la diferència en la societat.




Requisitos mínimos
  • Formació en l'àmbit administratiu.

  • Experiència prèvia en tasques administratives.

  • Domini del Paquet Office.

  • Català escrit i parlat correctament.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació Pere Tarrés
Administratiu/va
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
Monitors/es de menjador escolar a Castelldefels
Fundació Pere Tarrés
Castelldefels, Barcelona
Hace 5h
Tallerista de Francès inicial per Barcelona
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 6h

Empleos similares

Administratiu/va
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
GESTOR/A RIESGO DE EXTERNALIZACIÓN
CAIXABANK
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Compras - Sector automoción/ renting (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Administrativo/a de Logística Export
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Administrativo Contable en Barberà del vallès
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 18h
Administrative Support Officer
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d