Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administratiu/va - Oficina de gestió de projectes

Anunciado el Hace 5d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

La Fundació i2CAT està cercant un/a administratiu/va per incorporar-se a l’equip de Project Management Office (PMO), que donarà suport transversal a l’equip en la gestió administrativa de projectes competitius, especialment en la preparació d’auditories, justificacions econòmiques i gestió de recursos humans associats als projectes. Treballarà en coordinació amb el departament finances, People and Talent i amb els gestors i gestores de l'equip.


Responsabilitats de la persona seleccionada:


  • Preparació administrativa d’auditories i revisions: compilar, revisar i organitzar la documentació necessària per a auditories internes o externes vinculades a projectes competitius, garantint el compliment dels requisits establerts pels organismes finançadors.

  • Suport administratiu en la preparació de propostes competitives: donar suport en la recopilació de documentació administrativa, en la gestió de terminis i en la coordinació amb les diferents àrees implicades durant la fase de preparació de propostes.

  • Seguiment administratiu de projectes competitius no coordinats: fer el seguiment dels compromisos i terminis administratius i donar suport als investigadors responsables en la correcta execució documental dels projectes.

  • Elaboració i suport en memòries justificatives: preparar documents justificatius de caràcter administratiu i financer, en col·laboració amb els gestors de projectes i les àrees implicades.

  • Justificació administrativa de projectes competitius: donar suport en la preparació i presentació de justificacions econòmiques, vetllant per la correcta aportació dels documents requerits.

  • Gestió de recursos de personal i seguiment de la signatura de timesheets: coordinar i revisar el registre d’hores del personal assignat als projectes, garantir la correcta signatura dels timesheets i donar suport en la gestió de recursos humans vinculats als projectes.


Qui som?


La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.


i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.


Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)



Què t'oferim?


  • Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.

  • Contracte a temps complet.

  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar

  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.

  • Salari fix + variable per objectius.

  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.

  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.

  • 27 dies laborables de vacances a l'any.

  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.

  • Cafè i te gratuït.

  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.

  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.

  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.

  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.

  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.


On ho faràs?


A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.


Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.


Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.



i2CAT va rebre el distintiu HR Excellence in Research per part de la Comissió Europea l’any 2018, com a reconeixement al nostre compromís d’alinear les pràctiques de recursos humans amb la Carta Europea del Personal Investigador i el Codi de Conducta. En el marc de l’estratègia HRS4R, garantim processos de selecció Oberts, Transparents i Basats en el Mèrit (OTM-R).


La diversitat és clau per al progrés i la innovació, i a la Fundació i2CAT treballem activament per crear un entorn inclusiu i equitatiu on tothom pugui desenvolupar el seu potencial. Per això, apostem per la pluralitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Busquem persones amb talent i perspectives diverses per enriquir el nostre equip. En els nostres processos de selecció, estem compromesos a impulsar el talent femení i ens interessa especialment l’experiència de dones i altres col·lectius infrarepresentats en els àmbits científic i tecnològic. Amb això aconseguirem estar millor preparats per afrontar reptes complexos. Si les persones candidates tenen qualificacions similars, es donarà prioritat a aquelles que pertanyin a un d’aquests grups.


Sabem que el talent es manifesta de moltes maneres diferents i estem desitjant descobrir noves perspectives!


Si el que has llegit et sona bé... prenem un cafè i t’ho expliquem millor! Com a part de l’equip de selecció, estaré encantada de conèixer-te, escoltar la teva experiència i veure com podries encaixar al nostre equip.


I si t’ha agradat, però no és l’oferta ideal per a tu, potser coneixes algú que encaixi perfectament i a qui voldries recomanar-la!




Requisitos mínimos

Formació acadèmica:


  • CFGS en una disciplina relacionada (Ciències socials, Ciències de la vida, Enginyeria, Economia, Administració pública o similar).

Experiència professional:


  • Mínim 2-3 anys d’experiència en la gestió administrativa de projectes nacionals, estatal i/o europeus de recerca i innovació, preferentment finançats per la Comissió Europea (Horizon 2020/Horizon Europe, MSCA, etc.).

  • Experiència demostrada en suport en la gestió financera, justificació de despeses i informes econòmics.

Idiomes:


  • Domini del català i/o castellà (nivell alt).

  • Anglès: nivell B1 (oral i escrit)

Habilitats i competències:


  • Coneixement de la llei de subvencions

  • Capacitat de planificació, organització i gestió de múltiples tasques simultànies amb terminis ajustats.

  • Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal, tant amb equips interns com amb externs

  • Domini d’eines ofimàtiques i col·laboratives (Excel avançat, Word, Teams, SharePoint, etc.).

Altres valors afegits (no imprescindibles però valorables):


  • Coneixement del portal Funding & Tenders Portal, FUNDANET, SAP BO

  • Experiència en gestió de projectes.

  • Experiència en centres CERCA i/o coneixement de l'ecosistema de recerca

Les persones candidates que vulguin presentar-se han d’adjuntar els següents documents:


  • Carta de motivació – Obligatori

  • CV (s’accepten CV cecs) – Obligatori

  • Certificats de titulacions – Opcional



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació i2cat
Administratiu/va - Oficina de gestió de projectes
Fundació i2cat
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Pre-award grants officer
Fundació i2cat
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Project Manager Cultura Digital
Fundació i2cat
Barcelona, Barcelona
15 de abril

Empleos similares

ADMINISTRATIVO/A PERSONAL & RRHH BARCELONA
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 49m
Administrativo/a con discapacidad
Fundacion Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Aux. Administrativo/a Logístico
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Contabilidad?&?Tax?Compliance (Barcelona)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
AUXILIARS ADMINISTRATIUS/ ADMINISTRATIVES (Suplències estiu)
Fundació Puigvert
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Auxiliar Administrativa/o - Sustitución (Turno Tarde) Barcelona
Quirónsalud
Barcelona, Barcelona
Hace 1d