Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administrativo/a Comercial (BackOffice)

Anunciado el Hace 17h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo



El nostre client és una empresa del sector siderometal.lúrgic, ubicada al Bages, líder en el seu sector i fortament consolidada al mercat nacional,


Necessiten incorporar a l'equip un/a Tècnic/a en Gestió Comercial i Logística.


Estem buscant una persona que es comprometi a assumir la responsabilitat, resolutiva i amb iniciativa per la resolució d’incidències. .


Quines seran les teves funcions?


Dependràs directament de Gerència i les teves tasques seran:


  • Elaborar pressupostos, ofertes comercials i seguiment de comandes. Segons demanda dels comercials.

  • Control i seguiment de comandes i enviaments .

  • Gestió d’incidències amb transportistes o clients

  • Planificació i coordinació de transports. Organitzant i optimitzant les rutes : local, nacional o internacional.

  • Coordinar el calendari de càrregues i descàrregues amb clients i proveïdors, gestionant la documentació de transport: albarans, fulls de ruta, etc.

  • Atendre i assessorar als clients en temes logístics .

  • Analitzar els costos de transport i buscar alternatives més eficients. Fer el seguiment dels indicadors de rendiment (KPI) logístics i comercials.

  • Control de estocs de materials en fabricació.

  • Enviar comandes a proveïdors.

  • Coordinació amb altres departaments. (magatzem, producció i finances).

  • Control de gestió de la ISO 9001 i millora de processos.

  • Altres tasques de suport administratiu pròpies del departament.

Que t’ofereix l’empresa?


  • Vacant estable, amb possibilitats de creixement professional,

  • Lloc de feina: Puig-Reig

  • Horari: De 9:00h a 18:00h.

  • Participar en un projecte de creixement i amb valors

  • Retribució: 27.000€-28.000€ Bruts Anuals.





Requisitos mínimos

Què estem buscant?


  • Persona resolutiva, amb ganes d’aprendre i liderar la seva àrea de responsabilitat: amb ordre, mètode i orientació al client i a la resolució dels temes amb agilitat.

  • Formació de Grau Superior relacionada amb gestió comercial i transports.

  • Experiència demostrable en PYMES, en àrea de suport comercial gestió de transports.

  • Usuari del paquet office, i ERP.

  • Català i Castellà, nadius. Angles nivell basic.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en THE TALENT ROOM
Jefe/a de Obra Civil
THE TALENT ROOM
Sant Joan de Vilatorrada, Barcelona
Hace 13h
Administrativo/a Comercial (BackOffice)
THE TALENT ROOM
Puig-reig, Barcelona
Hace 17h
Técnico/a Mantenimiento Industrial (3 Turnos)
THE TALENT ROOM
Sant Vicenç de Castellet, Barcelona
Hace 2d

Empleos similares

Administrativo/a Comercial (BackOffice)
THE TALENT ROOM
Puig-reig, Barcelona
Hace 17h