Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 10h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per a important empresa del sector IT, seleccionem un/a Assistant comercial i de màrqueting per a donar suport als departaments Comercial i de Màrqueting de l'empresa, la qual està en constant creixement i en plè procés d'internacionalització.

Principals tasques i funcions del lloc de treball:
- 60% del temps (aprox.): Suport al Departament Comercial en tasques administratives i de comunicació, tals com l'elaboració i enviament de pressupostos i documents comercials, segons indicacions prèvies, mantenir actualitzada la base de dades de clients i possibles clients i dels corresponents registres de vendes,...
- 40% del temps (aprox.): Suport al Departament de Màrqueting: Estar en permanent contacte amb l'agència de comunicació i publicitat externa i col·laborar en l'elaboració i execució de campanyes de màrqueting digital, col·laborar en la gestio de les XXSS, newsletters i continguts web i donar suport en la creació de material promocional i de comunicació.

S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Projecte estable en empresa tecnològica consolidada, en constant creixement i en plena fase d'internacionalització.
- Possibilitats de desenvolupament professional en un sector de gran creixement (tecnològic).
- Formació contínua en vendes i màrqueting, producte, serveis i sector (IT).
- Horari: de 9h a 18h, de dilluns a dijous. Divendres i estiu (juliol i agost): de 9h a 15h.

Es requereix:
- Persona proactiva, amb do de gents i amb competències digitals i amb iniciativa per col·laborar en el departament comercial i de màrqueting.
- Domini d'anglès (escrit i parlat). Es valoraran altres idiomes.
- Coneixement d?eines de màrqueting digital (SEO, xarxes socials, Google Ads, Mailchimp, etc.)
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
- Es requereix experiència prèvia de 2 anys realitzant tasques i funcions similars a les descrites.

Formació requerida:
- Formació universitària en Publicitat i RRPP o similars.
- CFGS / FPII en Gestió de Vendes i Espais Comercials, Comerç i Màrqueting o similars.

Idiomes requerits:
- Català i castellà: avançats.
- Anglès: avançat (C1). Es realitzarà prova de nivell de l'idioma.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Director/a de franquicia sector RRHH en Elche
Etalentum
Sin especificar, Alicante
Hace 6h
Back Office (IMS)
Etalentum
Franqueses del Vallès (Les), Barcelona
Hace 6h
Back Office (PMC)
Etalentum
Franqueses del Vallès (Les), Barcelona
Hace 6h

Empleos similares

Assistant Comercial i de Marketing
Etalentum
Vic, Barcelona
Hace 10h
Tècnic/a de Màrqueting
Adecco
Vic, Barcelona
1 de abril
SOPORTE DEPARTAMENTO COMUNICACIÓN
??Empatif Recruiting
Vic, Barcelona
20 de marzo