Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
Multinacional dedicada a la venda de sal, precisa incorporar un/a Back Office al departament d?operacions de les seves oficines ubicades al Vallès Oriental per donar suport al Supply Chain Account Manager.
Les seves funcions principals seran les següents:
-Gestió de comandes.
-Gestió d'albarans.
-Gestió d'inventari.
-Alta de referències de producte.
-Alta de clients/proveïdors.
-Seguiment als clients (des de emissió d?ofertes fins reclamació d?impagaments).
-Elaboració de documentació (LC, BLs, COO, etc.).
-Verificació de documents amb el proveïdor, el client i el banc.
-Sol·licitud d?anàlisis dels productes i els seus requeriments.
-Sol·licitud de cobertura d?assegurances dels vaixells ICCA i P&I.
-Tramitació de BESC i CERTIFICAT ANOR als respectius portals web.
Es requereix:
-Coneixements relatius al comerç internacional.
-Persona implicada, metòdica i responsable.
-Habilitats comunicatives, organitzatives i socials per treballar en equip i individualment de manera òptima.
-Coneixement A3ERP.
S?ofereix:
-Horari flexible, amb mitja jornada de matins de dilluns a divendres.
-Estabilitat laboral i professional.
-Contracte indefinit.
-Formar part d?una empresa en creixement.
-Bon ambient laboral
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
-Experiència de 2 anys realitzant tasques similars.
Formació requerida:
-Titulació universitària en àrees relacionades amb el comerç internacional, ADE o similars. Es valorarà formació addicional relacionada amb el sector.
Idiomes requerits:
-Català: Natiu
-Espanyol: Natiu
-Francès: C1
-Anglès: B2 (valorable)
Inscribirme a esta oferta