Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Medio
Descripción del empleo
Per a una important empresa del Bages del sector informàtic seleccionem un/a captador/a per ampliar el departament d'atenció al client de la companyia. La persona seleccionada s'encarregarà de gestionar trucades comercials de captació, seguiment i fidelització a les empreses de la base de dades i traslladar els encàrrecs als distribuidors comercials corresponents.
Les tasques dins de l'equip seran les següents:
- Trucades telefòniques (telemarketing) de captació, seguiment i fidelització; dirigit a empreses (B2B).
- Gestió de trucades telefòniques de queixes, reclamacions i sol·licituds de baixa.
- Preparació i enviament d'emailings comercials.
- Introducció de dades als ERP/CRM.
- Vinculació amb el departament comercial.
Es requereix:
- Coneixements avançats del Paquet Office.
- Persona motivada, ordenada, metòdica i responsable.
- Perfil orientat a l'atenció al client.
- Capacitat de treballar en equip.
S'ofereix:
- Incorporació immediata a empresa consolidada i reconeguda del sector, en constant creixement.
- Contracte indefinit.
- Horari 09 a 14h i 15:30 a 18:30h
- Bon ambient laboral.
- Assegurança mèdica a càrrec de l'empresa a partir del primer any.
- Revisió salarial anual.
- Pla de carrera.
- Formació a càrrec de lempresa.
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
Experiència mínima de 2 anys treballant com a captador/a i/o teleoperador/a.
Formación requerida:
CFGM o CFGS en Administració i Finances o similars.
Idiomas requeridos:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
Inscribirme a esta oferta