Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 5h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per empresa líder en el sector de l'alimentació, amb més de 50 anys de trajectoria en el mercat i present a més de 80 països, seleccionem un/a Customer Service. La persona seleccionada s'encarregarà d'oferir un servei d'atenció al client excel·lent, gestionant consultes, incidències i sol·licituds de manera eficient i empàtica, per tal de garantir la satisfacció i fidelització dels clients.

Amb dependència directa del Responsable del departament, les seves funcions seran:
- Proporcionar als usuaris informació i suport en relació als productes que pfereix l'empresa.
- Atenció al client amb clients finals i comercials.
- Atendre trucades, correus electrònics i xats dels clients de manera ràpida i cordial.
- Resoldre incidències, consultes i reclamacions seguint els protocols establerts.
- Gestionar devolucions, comandes, canvis i altres processos relacionats.
- Registrar i fer seguiment de cada cas mitjançant les eines CRM de l'empresa.
- Col·laborar amb altres departaments (logística, vendes, etc.) per resoldre consultes complexes.
- Proposar millores contínues basades en el feedback dels clients.

Es requereix:
- Persona amb un clar enfocament comercial i d'atenció al client, amb bones habilitats comunicatives i organitzatives.
- Perfil amable i pacient davant la pressió de clients.
- Persona amb iniciativa i motivada per proposar i implementar millores al departament.
- Coneixements avançat d'Excel i CRM (SAP).

S'ofereix:
- Estabilitat en una empresa consolidada i reconeguda, en procés de creixement.
- Possibilitat de desenvolupament professional dins d'un equip dinàmic.
- Horari: entrada entre les 8:00 h i les 9:00h, sortida entre les 17:30h i les 18:00h.
- Un dia de teletreball setmanal.
- Atractiu paquet salarial d'acord amb l'experiència aportada.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
Experiència mínima demostrable de 2-3 anys com en posicions de Customer Service, Atenció al Client i/o similars.

Formació requerida:
CFGS en Comercial i Vendes o similars.

Idiomes requerits:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
- Anglès: avançat (B2).

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Técnico de Mantenimiento Eléctrico
Etalentum
Sin especificar, Tarragona
Hace 5h
Enginyer/a de projectes
Etalentum
Sin especificar, Girona
Hace 5h
Técnico Comercial
Etalentum
Zaragoza, Zaragoza
Hace 5h

Empleos similares

RESPONSABLE DE ADMINISTRACIÓN Y ATENCIÓN AL CLIENTE (H/M/X)
Manpower España
Prat de Llobregat (El), Barcelona
Hace 4h
Customer Service
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 5h
Customer Specialist with German
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
Técnico/a Postventa Sistemas de Riego y Agua
Adecco
Parets del Vallès, Barcelona
Hace 5h
Customer Service mercado francés
Adecco
Vilanova i la Geltrú, Barcelona
Hace 1d
Customer service con inglés o francés en Baix llobregat
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d