Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 5h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per empresa líder en el sector de l'alimentació, amb més de 50 anys de trajectoria en el mercat i present a més de 80 països, seleccionem un/a Customer Service. La persona seleccionada s'encarregarà d'oferir un servei d'atenció al client excel·lent, gestionant consultes, incidències i sol·licituds de manera eficient i empàtica, per tal de garantir la satisfacció i fidelització dels clients.

Amb dependència directa del Responsable del departament, les seves funcions seran:
- Proporcionar als usuaris informació i suport en relació als productes que pfereix l'empresa.
- Atenció al client amb clients finals i comercials.
- Atendre trucades, correus electrònics i xats dels clients de manera ràpida i cordial.
- Resoldre incidències, consultes i reclamacions seguint els protocols establerts.
- Gestionar devolucions, comandes, canvis i altres processos relacionats.
- Registrar i fer seguiment de cada cas mitjançant les eines CRM de l'empresa.
- Col·laborar amb altres departaments (logística, vendes, etc.) per resoldre consultes complexes.
- Proposar millores contínues basades en el feedback dels clients.

Es requereix:
- Persona amb un clar enfocament comercial i d'atenció al client, amb bones habilitats comunicatives i organitzatives.
- Perfil amable i pacient davant la pressió de clients.
- Persona amb iniciativa i motivada per proposar i implementar millores al departament.
- Coneixements avançat d'Excel i CRM (SAP).

S'ofereix:
- Estabilitat en una empresa consolidada i reconeguda, en procés de creixement.
- Possibilitat de desenvolupament professional dins d'un equip dinàmic.
- Horari: entrada entre les 8:00 h i les 9:00h, sortida entre les 17:30h i les 18:00h.
- Un dia de teletreball setmanal.
- Atractiu paquet salarial d'acord amb l'experiència aportada.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
Experiència mínima demostrable de 2-3 anys com en posicions de Customer Service, Atenció al Client i/o similars.

Formació requerida:
CFGS en Comercial i Vendes o similars.

Idiomes requerits:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
- Anglès: avançat (B2).

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Técnico Contable Fiscal
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 4h
Head of Operations and Grouth (Houston)
Etalentum
Sin especificar, Sin especificar
Hace 4h
Customer Service
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 5h

Empleos similares

Customer Service
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 5h
Duty Manager - Eurostars Grand Marina
Grupo Hotusa
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
Atención cliente Dpto. cobros Barcelona
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 6h
Teleoperador/a Atención al cliente para mobiliaria
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 6h
CUSTOMER SERVICE
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Administrativo/a Back Office- Atención al cliente
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 1d