Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Descripción del empleo
Per empresa líder en el sector de l'alimentació, amb més de 50 anys de trajectoria en el mercat i present a més de 80 països, seleccionem un/a Customer Service. La persona seleccionada s'encarregarà d'oferir un servei d'atenció al client excel·lent, gestionant consultes, incidències i sol·licituds de manera eficient i empàtica, per tal de garantir la satisfacció i fidelització dels clients.
Amb dependència directa del Responsable del departament, les seves funcions seran:
- Proporcionar als usuaris informació i suport en relació als productes que pfereix l'empresa.
- Atenció al client amb clients finals i comercials.
- Atendre trucades, correus electrònics i xats dels clients de manera ràpida i cordial.
- Resoldre incidències, consultes i reclamacions seguint els protocols establerts.
- Gestionar devolucions, comandes, canvis i altres processos relacionats.
- Registrar i fer seguiment de cada cas mitjançant les eines CRM de l'empresa.
- Col·laborar amb altres departaments (logística, vendes, etc.) per resoldre consultes complexes.
- Proposar millores contínues basades en el feedback dels clients.
Es requereix:
- Persona amb un clar enfocament comercial i d'atenció al client, amb bones habilitats comunicatives i organitzatives.
- Perfil amable i pacient davant la pressió de clients.
- Persona amb iniciativa i motivada per proposar i implementar millores al departament.
- Coneixements avançat d'Excel i CRM (SAP).
S'ofereix:
- Estabilitat en una empresa consolidada i reconeguda, en procés de creixement.
- Possibilitat de desenvolupament professional dins d'un equip dinàmic.
- Horari: entrada entre les 8:00 h i les 9:00h, sortida entre les 17:30h i les 18:00h.
- Un dia de teletreball setmanal.
- Atractiu paquet salarial d'acord amb l'experiència aportada.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
Experiència mínima demostrable de 2-3 anys com en posicions de Customer Service, Atenció al Client i/o similars.
Formació requerida:
CFGS en Comercial i Vendes o similars.
Idiomes requerits:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
- Anglès: avançat (B2).
Inscribirme a esta oferta