La Fundació i2CAT busca incorporar un/a Director/a per liderar l’Oficina de Gestió de Projectes (PMO), una unitat clau que dona suport a les àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal dels projectes competitius, tant en fase de proposta (Pre-Award) com en fase d’execució (Post-Award).
La persona seleccionada assumirà el lideratge estratègic i operatiu d’un equip de 9 gestors/es de projectes, vetllant per la qualitat, l’eficiència i la coherència dels processos de suport als projectes de recerca, en alineació amb la missió i objectius d’i2CAT.
Entre les principals responsabilitats de la persona seleccionada es troben:
Pre-Award:
Monitorar i analitzar les convocatòries competitives nacionals i internacionals per identificar oportunitats de finançament rellevants.
Assegurar el coneixement actualitzat dels requisits administratius i legals de cada convocatòria.
Coordinar-se amb l’equip de Research & Innovation Strategy in Europe (RISE), encarregat de l’estratègia i el posicionament de les àrees de recerca dins les convocatòries.
Liderar l’equip de PMO en el suport integral a les àrees de recerca en la redacció i presentació de propostes de projectes.
Donar suport també a la presentació de propostes de beques competitives.
Facilitar la col·laboració amb partners externs durant la preparació i presentació de propostes.
Post-Award:
Planificar anualment els recursos del departament en base al portafoli de projectes actiu.
Liderar la gestió i justificació administrativa i financera dels projectes concedits (nacionals i internacionals).
Coordinar i supervisar els processos d’auditories, tant internes com externes.
Assegurar el seguiment de l’execució dels projectes i el compliment dels objectius i fites establertes, tant per part d’i2CAT com dels seus socis.
Vetllar pel seguiment pressupostari i dels indicadors clau de rendiment (KPIs) dels projectes.
A títol organitzatiu:
Liderar i desenvolupar l’equip de professionals de la PMO, promovent un entorn de treball col·laboratiu i orientat a resultats.
Definir, fer seguiment i assolir els objectius estratègics i operatius de l’àrea.
Actuar com a interlocutor/a directe amb l’equip de direcció i amb la resta de departaments.
Representar la Fundació i2CAT en esdeveniments institucionals o sectorials quan sigui requerit.
Revisar, actualitzar i optimitzar els processos i normatives internes vinculades a la gestió de projectes.
Ser el punt de referència per als directors/es de departament en temes relacionats amb la gestió de projectes.
Qui som?
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
On ho faràs?
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
Requisits mínims:
Requisits desitjables:
Les persones candidates que vulguin presentar-se han d’adjuntar els següents documents: