Tipo de contrato
Indefinido
Salario
30.000€ - 31.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Bachillerato
Descripción del empleo
Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari, ubicada en l’esquerra de l’eixample en Barcelona.
¿QUÈ S' OFEREIX?
* Tipus de contracte: Interinitat fins a la cobertura definitiva.
* Jornada completa de 37,5 hores setmanals amb horari especial segons necessitats de servei.
* Jornada intensiva de juny a setembre, Nadal i Setmana Santa.
* Horari habitual de 8 a 15 h i una tarda setmanal.
* Flexibilitat horària i teletreball: 2-3 dies per setmana.
* Retribució: 30.132,13 € bruts anuals més variable per objectius.
* Beneficis addicionals: 50 hores d’assumptes propis i formació dins de la jornada laboral.
¿QUINES FUNCIONS REALITZARÀS?
* Atenció de visites i gestió de reunions.
* Gestió d’agenda i correu electrònic de l’àrea de direcció.
* Organització de viatges, jornades i esdeveniments.
* Seguiment i control de despeses de direcció per assegurar l’ajust al pressupost.
* Convocatòria i preparació de reunions, incloent-hi la gestió de sales i documentació.
* Suport en l’elaboració de documents i organització de tallers.
* Col·laboració en projectes i activitats d’acord amb els objectius establerts.
Altres particularitats del procés:
A causa de la naturalesa pública de l'entitat contractant, el procés de selecció comptarà amb fases addicionals després de l'entrevista inicial. En aquestes etapes es durà a terme una valoració detallada dels mèrits dels candidats. Es tindran en compte els títols i certificacions aportats, així com la rellevància i durada de l'experiència en funcions relacionades amb el lloc. Aquest procés d'avaluació busca assegurar els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, garantint una selecció transparent i justa conforme a la normativa vigent per a entitats públiques.
Fases del procés de selecció de 2 a 3 mesos (incorporació al gener/febrer 2025):
1a fase: verificació del compliment dels requisits
2a fase: valoració de mèrits a partir del currículum acreditat
3a fase: prova pràctica
4a fase: entrevista personal final amb l'entitat.
Requisitos mínimos
* Formació acadèmica: Títol de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o FP2.
* Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que es tindrà en compte per la valoració dels mèrits del currículum, com per exemple: diplomatura, grau, postgrau o màster relacionats o cursos en secretariat, protocol, relacions públiques, administració d’agenda, ofimàtica, etc.
* Idiomes: Català (nivell C1) i anglès (nivell C1).
* Experiència mínima: 2 anys en tasques relacionades.
Conocimientos necesarios
secretariado
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en AVANSEL SELECCIÓN
Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública
Comercial Talleres-Recambios (Asturias Oriental)
Jefe de Obra - Constructora