Important Institució de Barcelona es troba es cerca d'un perfil especialitzat en Màrqueting Digital amb un mínim de 4 anys d'experiència.
Desenvolupar estratègies de màrqueting digital alineades amb els objectius globals de l'estratègia de comunicació de la Institució.
Implementar accions per optimitzar el posicionament en els motors de cerca (SEO), així com per millorar l'experiència d'usuari en entorn digitals.
Gestionar campanyes de màrqueting digital, especialment en canals com Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, entre d'altres.
Anàlisi de dades i mètriques per tal d'analitzar els funnels de conversió i contribuir a millorar les transaccions i fidelitzacions.
Creació d'audiències i gestió de píxels de seguiment.
Gestió del CRM per tal d'identificar públics potencials.
Horari flex.ible
Oficines ubicades a Barcelona de forma cèntrica
Política de teletreball de 2 dies/setmana
Requisitos mínimos
Grau en Màrqueting o Publicitat.
Català, castellà, anglès.
Especialització en màrqueting digital, analítica web o estratègies de creixement online.
Experiència mínima de 5 anys en rols de Paid Media Specialist, gestionant projectes, planificació, implementació i execució de plans de màrqueting.
Coneixement avançat en tècniques d'inbound màrqueting (SEO, SEM, Google Ads, Meta Ads, i estratègies de contingut).
Domini d'eines com Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, SEMrush, HubSpot, WordPress, gestió de CRM i plataformes publicitàries com Google Ads, Meta ads i LinkedIn Ads.
Anàlisi de la competència i estudis de mercat.
Coneixement en planificació i gestió de campanyes de performance
Habilitats i competències
Pensament estratègic i analític: Capacitat per interpretar dades i prendre decisions basades en mètriques.
Creativitat i innovació: Generació d'idees originals per captar i fidelitzar clients.
Habilitats de comunicació: Capacitat per transmetre missatges clars i persuasius.
Gestió del temps i organització: Capacitat per gestionar diversos projectes simultàniament.
Adaptabilitat i aprenentatge continu: Seguiment de les últimes tendències del màrqueting digital.