Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic de Màrqueting Digital (h/m)

Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Sin especificar
Salario
32.000€ - 35.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Descripción del empleo
  • Indispensable bon nivell de català
  • Oficines ubicades e Barcelona ciutat

Important Institució de Barcelona es troba es cerca d'un perfil especialitzat en Màrqueting Digital amb un mínim de 4 anys d'experiència.





  • Desenvolupar estratègies de màrqueting digital alineades amb els objectius globals de l'estratègia de comunicació de la Institució.

  • Implementar accions per optimitzar el posicionament en els motors de cerca (SEO), així com per millorar l'experiència d'usuari en entorn digitals.

  • Gestionar campanyes de màrqueting digital, especialment en canals com Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, entre d'altres.

  • Anàlisi de dades i mètriques per tal d'analitzar els funnels de conversió i contribuir a millorar les transaccions i fidelitzacions.

  • Creació d'audiències i gestió de píxels de seguiment.

  • Gestió del CRM per tal d'identificar públics potencials.




  • Horari flex.ible

  • Oficines ubicades a Barcelona de forma cèntrica

  • Política de teletreball de 2 dies/setmana




Requisitos mínimos

  • Grau en Màrqueting o Publicitat.

  • Català, castellà, anglès.

  • Especialització en màrqueting digital, analítica web o estratègies de creixement online.

  • Experiència mínima de 5 anys en rols de Paid Media Specialist, gestionant projectes, planificació, implementació i execució de plans de màrqueting.

  • Coneixement avançat en tècniques d'inbound màrqueting (SEO, SEM, Google Ads, Meta Ads, i estratègies de contingut).

  • Domini d'eines com Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, SEMrush, HubSpot, WordPress, gestió de CRM i plataformes publicitàries com Google Ads, Meta ads i LinkedIn Ads.



  • Anàlisi de la competència i estudis de mercat.

  • Coneixement en planificació i gestió de campanyes de performance




Habilitats i competències


  • Pensament estratègic i analític: Capacitat per interpretar dades i prendre decisions basades en mètriques.

  • Creativitat i innovació: Generació d'idees originals per captar i fidelitzar clients.

  • Habilitats de comunicació: Capacitat per transmetre missatges clars i persuasius.

  • Gestió del temps i organització: Capacitat per gestionar diversos projectes simultàniament.

  • Adaptabilitat i aprenentatge continu: Seguiment de les últimes tendències del màrqueting digital.

  • Orientació a resultats i millora contínua.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Page Personnel
Contable Senior - Hospitalet de Llobregat (International)
Page Personnel
Sin especificar, Sin especificar
Hace 2m
Responsable de Negocio B2C - Eventos masivos
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2m
JIRA/JAMA Administrator - Pharma Leader Company (60% Telework)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2m

Empleos similares

Community Manager & Content Creator PRO - Italiano (nativo), Español
The Mind Hub Company
Barcelona, Barcelona
Hace 17h
Tècnic de Màrqueting Digital (h/m)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Tècnic de Comunicació (h/m)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Market Coordinator- AIRBNB
??New Tandem ETT
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Omnichannel Operations Intern - AWWG Barcelona
All We Wear Group
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
KAM Internacional - Canal DIY
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 1d